Advertenties

Computer games - DEEL 4

Gestart door Stefan, 13 augustus 2011, 12:10:51

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Dat is voor mij de reden geweest om een ps one aan te schaffen, daarna volgde de 2 en 3.

Edwin Postma

Toen Dennis een ps2 aanschafte kreeg ik mijn eerste PS.
Toen ook een PS2 aangeschaft en inmiddels al een flink aantal jaren aan de PS3.
Bevalt prima.

Maarm dit topic ging tog over games ipv gameconsoles? :? :q
Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Zonder gameconsoles kan je geen games spelen, vind het wel bij dit topic horen. o-)  maar goed ik ga daar niet over.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Citaat van: Dennis Postma op 26 oktober 2011, 13:00:52
Aangezien het hier ook qua temperatuur richting de winter aan het gaan is zijn er vast wel weer wat meer mensen die aan gamen raken.

Misschien een mooie gelegenheid om weer eens een race te doen in GT5 met een clubje van hier?

Oproepje maar eens omhoog schoppen. Binnenkort maar weer eens een race doen heren?

Michel Veltman

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 28 oktober 2011, 00:33:10
Net een paar uur achter elkaar losgegaan op de PS3 met BF3, wat een vet spel zeg damnnnnnnn! Dat geluid is echt niet normaal en de maps zijn ook erg netjes (eigenlijk alleen conquest gespeeld).
hmm vw een actie op saturn (3x games halen, 2 betalen) zit ik opeens te dubben of ik ook voor erbij een PS3 ga shoppen...

de 360 is leuk maar vw mods al tijdje gebanned van het netwerk en de nieuwe games worden ook niet meer gepakt door de softmod....daarnaast lijkt het me voor wat saaie uurtjes toch wel lachen om de volgende games online te doen, gezien het PS3 netwerk gratis/vrij beschikbaar is...

- Battlefield 3
- F1 2011
- GT5

hmm eens rustig denken wat te doen ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Gewoon doen, niet twijfelen. ;)

Michel Veltman

Aangezien Dennis een niet te missen advies gaf deze maar braaf opgevolgd....een ps3 is nu ook in mn bezit naast de 360 ;) :D
Helaas had Saturn met de 3halen/2halen actie geen F1 2011 en GT5 in het schap liggen, nu maar Fifa 2012, Battlefield 3 gehaald en Forza Motorsport 4 voor de xbox360 om toch voordeel te hebben met games. (xbox kan prima nog singleplayer)

(de ps3 is een pack met resistance 3, gt5 was niet in pack beschikbaar)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)

Heatzone (Mark)

Nou jij bent voorlopig wel zoet Michel! Je hebt nu een aantal leuke games liggen om te spelen :)

Michel Veltman

uhuh, dat is het probleem geloof ik niet...maar is meer voor de saaie uurtjes, een fanatieke gamer ben ik niet (meer) ;) :)
(nu eerst eens luxe probleem oplossen m.b.t. alles aansluiten, heb te weinig AUX,HDMI en Digital IN  ingangen voor mn apperatuur...)

Heatzone (Mark)

Haha, ik heb wel genoeg aansluitingen om alles op aan te sluiten, maar geen gameconsoles! Ik ben dus wel jaloers op je verzameling.

Ik ben wel erg benieuwd hoe je battlefield 3 gaat vinden!

Michel Veltman

Heb gisteren heel kort de singleplayer campaign gedaan en even de home cinema set actief gemaakt....dat klonk goed, ben alleen nog een ramp met richten via zo'n stickje...een muis gaat beter.. ;) :D
Nu alleen nog even wat mensen toevoegen als ''friend'' geloof ik..?  --

de verzameling bestaat nu uit:
- Xbox360 (softmod/banned van netwerk)
- PS3 320GB
- Home cinema set
- HDX1000 mediatank met 2GB disk
- Logitech Squeezebox streamer
- Synology DS211 NAS (netwerk opslag met 4TB)

De keuze is reuze  8)7  :D

Ben al druk bezig zoveel mogelijk de boel met elkaar te laten babbelen en via de iphone (en straks ipad2 te besturen ) :)

Heatzone (Mark)

Netjes Michel. Zoals ik al zei, ik ben jaloers op je!!
Hoe wilde je het geheel met iphone of ipad besturen?

Voor films kijken heb ik me computer verbonden via HDMI kabel met me tv en via me ipod met een app (remote mouse geloof ik) kan ik vanuit me bed me computer bedienen als een soort muis met toetsenbord!

Sorry dat ik even off-topic ga  o-)

Michel Veltman

''korte'' uitleg:

films staan op de mediatank met eigen HD/opslag verbonden aan de TV met HDMI en DIGITAL IN. Via de computer/FTP kan ik films daarnaar toe uploaden die van de PC zijn gedownload (nu nog). Andere optie is om de films op te slaan op de synology nas en deze dan vanaf de PS3 of mediatank hdx1000 te benaderen/streamen.

Muziek is eenvoudig, dit staat op de synology geparkeerd. Voor de ipad als iphone biedt synology programma's gratis aan waarmee je dit eenvoudig kan bedienen/afspelen.

Muziek van de Synology kan ik weer direct afspelen op de homecinema set middels de squeezebox. (klinkt leuker dan vanaf een iphone :P) Dit is een streaming apparaat die zowel internetradio (vb spotify) als ook mp3 albums kan afspelen via je eigen speakers/audio.
Voor de ipad/iphone/Android biedt synology hier gratis apps voor aan die je kan gebruiken. (logitech heeft ook een eigen sqeezebox programma met zelfde functie). Zo kan ik heel makkelijk switchen tussen internetradio als mn eigen mp3 collectie.

De synology is eigenlijk een harde schijf/opslag + meer functionaliteiten, denk aan eigen mailserver, webserver, foto station,downloadstation van torrents/nieuwsgroepen en meer. Ook dit kan je met de apps voor iphone/ipad/android bedienen via de telefoon of tablet. (als je heel ver wilt gaan configureer je een VPN en kan je er ook buiten je eigen netwerk nog bij om dingen te starten, vb een download of fotos laten zien op lokatie...)

Aansturing v/d  tv-ps3-xbox360-mediatank kan ik dan nog eventueel doen met een universele afstandsbediening van vb. Logitech (harmony). Of ik dit ga doen is nog even zien. (of je moet extreem doen en voor de ipad/iphone een IR sensor kopen dat je ook als afstandsbediening kan gebruiken)

Kortom het wordt ook niet zo high-tech dat de iphone/ipad alles straks doet, maar maak het mezelf graag een beetje makkelijk :D

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op 31 oktober 2011, 10:54:48
Oproepje maar eens omhoog schoppen. Binnenkort maar weer eens een race doen heren?

Aangezien de Mediamarkt GT5 Platinum aanbied voor een schappelijk prijsje (19€)...deze maar ff geshopt met F1 2011...en ben ik voor een flinke tijd even klaar met PS3 aankopen ;) :)

Dennis Postma

Goed bezig!  !-!

Nu nog een playseat. 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev