Advertenties

Computer games - DEEL 4

Gestart door Stefan, 13 augustus 2011, 12:10:51

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Haha, ja ik heb een xbox one :)

Rogier

Hoe is jou ervaring met de One ? ik heb zelf een Xbox 360 op het moment. Ik wil heel graag over naar de One incl de kinect, alleen er zijn nu nog geen mooie aanbiedingen met een game erbij.

Heatzone (Mark)

Eigenlijk heel goed, beter als verwacht zelfs. Zelf heb ik ook een xbox 360 en twijfelde ook welke console ik als opvolger zou kopen..
Ik hoorde veel slechte verhalen over de xbox one maar ik kan me eigenlijk in geen van de verhalen vinden. De console is snel, zo goed als geluidloos en ik heb nog geen mankementen of bugs gehad.

Grafisch ziet het erg goed uit, ik speel zelf op een full HD tv van 41inch. De spellen die ik tot nu toe heb zijn Destiny en Fifa15. Beide erg leuke spellen!
Is kinect een vereiste? Want zonder scheelt het al snel € 100,-. Ik heb de mijne via een vriend gekocht op zijn werk met een dikke korting :)

Rogier

Ik vindt de kinect een leuke gadget. Een dikke korting is altijd lekker. Ik ben erg benieuwt naar de One ik wacht op de call of duty pack. Weet jij iets van het gta gerucht? Dat je voor 10,- de 360 variant op de one kan krijgen?

Willem

Ik heb ook een 360, de enige reden waarom ik wel een One zou willen is vanwege Forza 5  :q

Rogier

De graphics van forza 5 zagen er straks uit bij de introductie van de Xbox One.
Zelf ben ik niet zo van de race games, ik vindt andere spelers over hoop schieten leuker Hahaha

Heatzone (Mark)

Nee dat zegt mij niks Rogier :P.

Haha ik vind Halo een heel gaaf spel en die is dus ook exclusief voor de xbox. De xbox one heeft echt een heleboel grappige/leuke gadgets. Zo kwam ik er laatst achter dat ik op mijn windows 7 computer de optie heb om films via mijn xbox one af te spelen. Zo kwam mijn vriendin er laatst achter dat zij via haar telefoon mijn spellen kan pauzeren om wat muziek op te zetten via de xbox one  8)7.

Rogier

Hahaha cool!

Ik heb op halo aniverserie na alle halo games.

Rogier

Het is dan zover, ik heb vandaag een Xbox one Day 1 edition, ik krijg dan een Xbox one + kinect en 3 games.

Wat is een one + een kinect toch lastig te vinden

Heatzone (Mark)

Super tof! Misschien kan je laten weten wat je van kinect vindt?

Welke 3 games krijg jij erbij?  o-)

Rogier

Fifa forza en een kinect game voor 500,-

Rogier

Ik heb de Xbox nu al een paar dagen in gebruik, de kinect is een leuke toevoegen aan mijn One. alleen is het wel jammer dat de voice commands nog niet goed werken het moet in het engels de nederlandse taal wordt niet ondersteund.

Verder heb ik nog niks met de Kinect gedaan omdat me slaapkamer hier te klein voor is :D

Ik heb ondertussen ook de game Destiny erbij gekocht wat een geweldige game is dat, zeker een aanrader !-!

Heatzone (Mark)

Destiny heb ik ook , echt een hele gave game waar je aardig wat uurtjes in kwijt kunt voor hij is uitgespeeld !-!

Rogier

Ja dat heb ik gister avond weer gemerkt, ik was zo 1.5 a 2 uur verder met allemaal kleine missies en gevechten tegen grote tegenstanders. Maar je levelt wel snel, ik zit nu met 2 keer spelen op level 8.

Heatzone (Mark)

Haha wacht maar tot je level 20 bent, dan gaat alles een stuk en stuk langzamer :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev