Advertenties


water aan de bestuurderskant

Gestart door mentalernie, 12 augustus 2011, 13:25:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mentalernie

Hoi!

Ik ben vandaag lekker vrij, dus ging ik gister met maten een pilsje drinken.
Nou heb je die mooie vakjes (in noem ze altijd drugsvakjes) onder de mat zitten. Ik vroeg mijn kameraad om mijn deodorant aan te geven en wat denk je? Staat daar gewoon water in.
Compleet vochtig...

De hele rit is de airco aan geweest omdat het mottig, vochtig en ronduit regenachtig weer was gisteravond.

Ik heb wel al eens eerder gemerkt dat er een straaltje water naar beneden loopt als ik hard over rotondes rijdt, maar dat eindigt dan meestal in de mat zelf of op de voeten van de 1e passagier.

Ook heb ik geconcludeerd dat het water echt 'stinkt', dus het lijkt me van de airco als ik het zo probeer te analyseren.
Maarrrrrrrrrrrrrrr, het vakje stond vol vocht en de mat was redelijk droog, in ieder geval niet zo compleet nat als het vakje.

Heeft iemand enig idee waar ik het probleem moet zoeken? Of zou het misschien vocht zijn wat opgespat is van het wegdek en zich een weg naar boven heeft gebaand?

Alvast bedankt voor jullie reacties, groet Bram

Heatzone (Mark)

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11932.msg211391;topicseen#msg211391

In dit topic hadden ze eenzelfde probleem als jou, wellicht komt het van pas! als je zoekt op lekkage vind je aardig wat :)

Heatzone (Mark)


mentalernie

Een veel voorkomend probleem dus,

Ik ga alles eens goed nalezen en dan aan de klus...

Bedankt voor de linkjes...

Groetjes

Tedo

Ik heb beide al eens meegemaakt: de airco afwatering met lease grand tour van toen 1,5 jaar oud, en pas nog water onder de parafan van de sedan. Lijkt me prima zelf op te lossen.

Drekepeteke

Ik had hetzelfde probleem.
Je hebt de afwatering van de airco verstopt.
Die zit onder de auto boven het hitteschild.
Dat is een rubbertje met een klepje erin.
Het klepje zat klem en er zat rotzooi in waardoor het water/condens niet meer weg kon.
Ik heb de rubber met klepje eraf gesneden.

Zie foto's





EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev