Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 44

Gestart door matthew, 10 augustus 2011, 15:07:33

Vorige topic - Volgende topic

cabrio1

Zulke wil ik ook kopen ja. Ook CCFL bij SKG-carstyling in Lichtenvoorden.

Zijn die ringen mooi helder? en wit?
Kan je die ringen ook nog eruit halen, en die dat los kopen of hoe zit dat precies in elkaar?

Dante

Geen idee. Ik had niet echt de behoefte ze uit elkaar te halen, aangezien er toch kit tussen zat ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

@Dante
Ziet er goed uit.
Ik zou alleen de stadslichten eruit halen en je ringen als stadslicht laten dienen.
Beide aan mag officieel niet.
En als je het als dagrijverlichting wilt kun je er idd een module voor tussen kopen,kost geloof ik €20 bij clubsponsor Go Maxx.

Dante

Citaat van: matthew op 18 september 2011, 22:51:21
Beide aan mag officieel niet.
Bedankt! Morgen even kijken voor ik een bekeuring krijg van :police:
Citaat van: matthewEn als je het als dagrijverlichting wilt kun je er idd een module voor tussen kopen,kost geloof ik €20 bij clubsponsor Go Maxx.
Zoiets als deze..?

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

nd-photo.nl

Ik zou de ringen gebruiken als stadslicht en niet als DRL, je achterlichten moeten dan namelijk uitstaan als ik het goed heb. CCFL moeten volgens mij wel erg goed zichtbaar zijn overdag! Hoelang heb je bij SKG moeten wachten? 2-7 werkdagen  :P ?

Carfantasy levert ze ook volgens mij

matthew

Dante

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 18 september 2011, 23:02:50
Ik zou de ringen gebruiken als stadslicht en niet als DRL, je achterlichten moeten dan namelijk uitstaan als ik het goed heb. CCFL moeten volgens mij wel erg goed zichtbaar zijn overdag!
Dat ga ik dus ff uitzoeken, anders gaan die bulbs er gewoon uit...;)
Citaat van: nd-photo.nl (Andy)Hoelang heb je bij SKG moeten wachten? 2-7 werkdagen  :P ?
Bijna...
2 September besteld, de 6e gevraagd of alle lampen (Want initieel al op 13 augustus verchroomde lampjes + antenne besteld. Die laatste staat nog steeds in back-order) al opgestuurd zouden kunnen worden als dat op voorraad was. Dat kwam allemaal op de 8e binnen. Dus dat gedeelte van de order wel. Die antenne is ze niet gelukt...

@Matthew: Bedankt !-!

Fb

Tedo

Je mag sowieso niet alleen stadslicht voeren, of dat nou ringen zijn, een apart lampje of beide.
DRL mag dan weer alleen branden als de rest uit is (inderdaad zoals Andy zegt ook achter), en moet uit gaan als de normale verlichting aangezet wordt.
Bij mij branden de ringen samen met een led lampje bovenin (wenkbrauw à la Saab) én per lamp drie led's boven elkaar aan de kant van de grill. En nog nooit problemen met  :police: gehad, en altijd mee door de keuring gekomen.

Dante

Vandaag enkele foto's genomen van 15m, 30m & 50m + 4x Zoom. Ze zijn helderder & duidelijker dan de foto's tonen...:
15m

30m

50m

Fb

Tedo

nd-photo.nl

Op de foto's komt het niet helemaal over, anders gezegd: kan je je meten met de echte BMW owners :) ? Ik vermoed van wel

Rohald

vandaag is mijn platte dakspoiler binnengekomen.
helaas is hij wel nog de verkeerde kleur (blauw) en zit er nog glas op. waarschijnlijk heeft de verkoper (sloperij) geen zin gehad in demonteren en gewoon de achterraam kapot geslagen 8)7
nog ff verder sparen om te laten spuiten. gelijk met mijn achterspoiler die blaasjes vertoont.

o, en natuurlijk zijn de plaathouders en stickers van de club nu ook in mijn bezit :)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

Bij de RMC CarCleanClinic vandaag wat spul op de kop getikt: 2 Emmers, 1 microvezel washmitt, 4 microfiber doeken & 1 megadoek... Klei, shampoo, sealant & wax van Mother's, naast een eigen product & 4 verschillende pads van CarClean. Nu eerst de auto polijsten, anders heeft dit alles niet zoveel zin denk ik nu... ;) Tuurlijk, de meeste krasjes krijg ik er nu wel uit, maar de wat diepere niet...
Vandaag ook de RMC platen in ontvangst mogen nemen !-! En toen ik thuis kwam, lag m'n antenne er... :)

Oh, iemand nog interesse in een berg sponzen, zemen & TurtleWax shampoo... Haast niet gebruikt... :D

Fb

Edwin Postma

ook ik heb een pakketje gekocht.
vanmiddag gaan we aan de slag om de auto weer in zijn oude glorie te herstellen 8)7 8)7
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Zo gisteren eindelijk dan de schroefset gemonteerd,voor viel erg mee,achter viel het zwaar tegen.....Door de gastank werd het best een uitdaging,en we kwamen erachter dat mijn reserve wiel bak behalve de gastank ook een liter of wat water bevat..... Waarschijnlijk is een gescheurd kofferklep rubber hier schuldig aan. Foto's volgen zodra de auto op zijn definitieve hoogte staat.

Klein nadeel mijn vriendin word nu wel op klinkers erg snel wagenziek...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev