Advertenties


Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dante

Citaat van: Christian de Vriend op 16 augustus 2011, 23:39:22
al met al,uit pissigheid heb ik tijdens het rijden (70 km/h) de pook in achteruit gezet,en net zo lang blijven duwen tot die in zn versnelling viel (reedt toen nog 20),maargoed,dit is bijna 14 jaar geleden,verstand komt met de jaren :q
Die doet het ook goed op de snelweg... Dan kan-ie niet in de versnelling schieten, maar je hoort 'm schrapen & de achteruitrijlichten gaan aan.... Geeft een leuk effect bij de mensen achter je... ;)



Ja, ik heb heel wat gekke dingen gedaan met auto's vroeger...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Dat gaat toch wel een tandje verder moet ik zeggen :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Haha @ christian. Het kan nog veel erger hoor. haha jij kreeg nog een renault 19 mee :P
De laatste keer bij de dealer kreeg ik een suzuki wagon R mee  l-
Dat ik terug kwam kreeg ik een factuur van 670 euro voor de reparatie en ze durfde het ook nog om 23 euro te vragen voor het gebruiken van de Suzuki  :x

Mijn Mégane lijkt dan in een keer een Mercedes vergeleken met die Suzuki..

NLHVV

#198
.... al die verhalen hier  :q

Ik rijd er gewoon netjes mee hoor, ben heel dankbaar dat ze mij die auto meegeven. Goede service!

Ze hebben ook net gebeld, Alle problemen bij elkaar kosten mij maar €400 om te repareren, dat viel ook weer alles mee!
APK is dus ook weer verlengt, maar toch ga ik afscheid nemen van deze Megane, ik ga hem particulier verkopen omdat ik vanaf volgende week ander werk heb, veel minder rijd (diesel wordt overbodig) en bijna zelfs uberhaupt een auto overbodig wordt. Maar denk dat ik alsnog op zoek ga naar een clio uit 2009/2010. Later, als ik weer meer geld heb ga ik weer voor de Megane, maar dat is voor mij nu onbetaalbaar om daar een nieuw model voor te kunnen kopen

Alleen wel veel kilometers, moet komende dagen 200km per dag maken voor me werk

Dennis Postma

CiteerEven een lijstje maken?

Ja ik ga 26-8-11 mee naar Francorchamps om daar de vrije trainingen F1 te gaan kijken.

-Dennis (onder voorbehoud dat ik vrij krijg, is aangevraagd)VRIJ  ;)
-Tim (onder voorbehoud dat ik vrij krijg,zou geen probleem moeten zijn)
-Benjamin (heb dan toch vakantie)

Even het lijstje aangepast. Ik ben er bij.  !-!

Rogier

weet iemand toevallig wat het kost om een nieuwe demper te kopen voor een kw schroefset variant 1 ?

Dirk Kuipers

Aii minder.. Is die kapot dan? geen idee..

Rogier

naja kapot weet ik niet, maar hij piept de hele tijd, dat is echt super iritant. Elk hobbeltje in het weg dek hoor ik, de muziek gaat soms al een tikkie harder.

nd-photo.nl

Citaat van: Benjamin Renon op 14 augustus 2011, 12:37:04
Past makkelijk. Hoe breed is je velg? 7J? Dan past het zeker. Ik ben ongeveer 4,5 cm verlaagd heb 7,5J 17" met dezelfde bandenmaat die je noemt.

Net antwoord gekregen, velg is 7.5j breed, gaat dus "makkelijk" passen zo te horen. Achter heb ik de torsieassen nog op originele stand staan.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 17 augustus 2011, 16:53:03
naja kapot weet ik niet, maar hij piept de hele tijd, dat is echt super iritant. Elk hobbeltje in het weg dek hoor ik, de muziek gaat soms al een tikkie harder.

Ik dacht rond de 400 euro voor één poot.

Benjamin Renon

Anders even MCC Sport bellen. Ik dacht dat je ze ook kon reviseren. Denk wel dat ze dat ook wel kunnen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Citaat van: Dennis Postma op 17 augustus 2011, 14:38:50
CiteerEven een lijstje maken?

Ja ik ga 26-8-11 mee naar Francorchamps om daar de vrije trainingen F1 te gaan kijken.

-Dennis (onder voorbehoud dat ik vrij krijg, is aangevraagd)VRIJ  ;)
-Tim (onder voorbehoud dat ik vrij krijg,zou geen probleem moeten zijn)
-Benjamin (heb dan toch vakantie)

Even het lijstje aangepast. Ik ben er bij.  !-!

Goed om te zien dat je ook gaat. Gaat leuk worden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Zeker weten. Hoop dat het weer een beetje mee blijft zitten. Eindelijk eens proberen goeie F1 plaatjes te schieten.  :)

Edwin Postma

Ja ik ga 26-8-11 mee naar Francorchamps om daar de vrije trainingen F1 te gaan kijken.

-Dennis (onder voorbehoud dat ik vrij krijg, is aangevraagd)VRIJ 
-Tim (onder voorbehoud dat ik vrij krijg,zou geen probleem moeten zijn)
-Benjamin (heb dan toch vakantie)

-Edje (hoor het pas 1 a 2 dagen van te voren. ;)
Truckertje

Christian de Vriend

Citaat van: Rick Santbergen op 17 augustus 2011, 18:03:52
Ik dacht rond de 400 euro voor één poot.

is het dan niet,net als bij banden,dat je meteen 2 moet vervangen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev