Advertenties


Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante


Ik heb ooit eens een nagenoeg nagelnieuwe Demio in de short-lease gehad. Na 13000km was de handrem aan gort & de koppeling slipte... I'm just sayin': Drive it like you stole it... 't Is toch niet je eigen auto... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Ach zo..
Niet mijn instelling trouwens.
Het is namelijk wel de auto van iemand anders (een bedrijf)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Mjah... 't Is inmiddels ook 10 jaar geleden dat ik dat soort dingen deed. Maar ik moet wel zeggen dat ik in mijn eigen auto wel op het rechtervoetje let, maar leasebakken was vlammen, waar vlammen mogelijk was...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Ja, dat zie je idd vaak bij de leaseauto rijders Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Ik heb zoiets 1x gehad,dat mn auto voor de 3e keer binnen 3 maanden naar de dealer moest omdat ze iets fout hadden gedaan
ik werd nog al pissig dat ik maar rekeningen kreeg,en de fout bij hun lag,plus dat ik een gare 19 mee kreeg,terwijl die van mij gewoon beter was
nou hoef ik geen slagschip,maar blij was ik niet,zeker niet doen de discussie kwam wie er ging betalen

al met al,uit pissigheid heb ik tijdens het rijden (70 km/h) de pook in achteruit gezet,en net zo lang blijven duwen tot die in zn versnelling viel
(reedt toen nog 20),maargoed,dit is bijna 14 jaar geleden,verstand komt met de jaren :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

Meestal wel ja Christian.... 8)7 :D ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Citaat van: Stefan op 16 augustus 2011, 23:41:12
Meestal wel ja Christian.... 8)7 :D ;)

Het is in ieder geval wel de bedoeling  ;) :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Ja andermans spullen slopen is geen kunst eigenlijk dat kan iedereen.

Respect en disicipline dat isweleen kunst,maar ook te leren.

Karin

Goh, wat zou ik dan al wijs moeten zijn  :D :D

Christian de Vriend

#190
Nu we het over moedwillig slopen hebben,denk ik terug aan iemand die iets leuks heeft gedaan met een tigra blok
hij had een 2,0 blok gekocht,en het 1,6 16v blok moest er uit,hij dacht,als het er toch uit moet,en het niks waard is,maken we er lol mee

Dus wat deden we,we nemen een fles nitro (benzine voor rc wagens) kiepen deze vervolgens in de benzine tank,voor de zekerheid wat benzine erbij
en wat olie (maakt toch niks uit) en rijden maar.

man man wat hebben we een lol gehad voor 2 blokjes om,ding ging als de brandweer,maar na 2 blokjes ging alles tikken,rammelen en de
temperatuur ging iets wat omhoog  :q

Bij aankomst trapte hij het gast nog eens flink in,we hoorde 1 grote klap,en dat was het.... later het blok eens open gehaalt,leek net zon vulkaan landschap,alleen
dan met gesmolten staal  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Karin op 16 augustus 2011, 23:46:05
Goh, wat zou ik dan al wijs moeten zijn  :D :D

Dat valt toch wel mee.. !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin


matthew

Ja Cristian zulke dingen zijn dan wel leuk om even te proberen,dan weet je ook gelijk het resultaat ervan.

Christian de Vriend

Citaat van: matthew op 16 augustus 2011, 23:59:08
Ja Cristian zulke dingen zijn dan wel leuk om even te proberen,dan weet je ook gelijk het resultaat ervan.

Dat klopt,hij wist dat die helemaal niks voor het blok terug kreeg,wie wilt er nou een 1.6 16v motor met 200K op de teller,ze liggen met bojes op de sloop
met minder km's

Toen we met die rc dingen aan het crossen waren,kwam de vraag naar boven,hoe zou dat rijden in een normale auto.....

conclusie is heel goed,voor heel even.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev