Advertenties


Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

juul

indien je een bolletje op de sleutel hebt zitten, heb je een IR afstandsbediening en jah dan moet je helaas
dicht bij de auto gaan staan.

Christian de Vriend

vermits je batterij van je sleutel vol is bij de ph1,kan je er een meter of 5 vanaf staan,dan moet je je sleutel ongeveer bij je broeksriem houden
en enigsinds omhoog richten naar de auto,dan werkt die wel.

Na 7 jaar leer je dan toe te passen  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

juul

ja dat heb ik ook batterij moet ik vervangen want hij reageert er soms slecht op.
En jah als ie leeg is heb je pech kun je niet weg met de auto.

Dré

Citaat van: juul op 14 augustus 2011, 22:26:51
indien je een bolletje op de sleutel hebt zitten, heb je een IR afstandsbediening en jah dan moet je helaas
dicht bij de auto gaan staan.

Bolletje? hoe bedoel je?
Mégane Scénic 2.0 8V

cabrio1

als we dan toch bezig zijn: Er schijnt alarm in mijn Megane ph2 te zitten.
Ik ben in de auto gaan zitten, deuren op slot dmv afstandbediening, en 5min zitten zwaaien in de auto.

Gaat geen alarm af.. Terwijl de verkoper zegt dat het er wel in zit. Hoe kan ik erachter komen of het er nu wel of niet in zit?
Er zit wel een donker glaasje naast mn binnenverlichting die bij t dak zit, om t zo ff te zeggen.

Of zit de verkoper me te bedonderen? Aangezien die ook zei dat er xenonverl in de auto zit, terwijl dit gewoon blauw gekleurde H7 lampen zijn.

matthew

Dan zal die je wel bedonderen.

Je kunt het nog proberen door in de auto te gaan zitten en dan na paar minuten je auto deur open te doen.Gebeurd er niks dan zit het er niet op.

Dat glaasje is origineel en heeft er niks mee van doen.

@dre
Welk bouwjaar is je auto?

Evt.Met bolletje zit langs stift van je sleutel,dat is infra rood.Als dat er niet zit dan heb je fm en dan zou je op grotereafstand van de auto de deur open of dicht moeten kunnen maken.

Dré

Bj van die van mij 1998, en dat bolletje zit naast de stift.
En ik moet de sleutel ook op dat glaasje richten wat bij de spiegel zit, ivm startonderbreker.
Mégane Scénic 2.0 8V

matthew

Ja dan moet je ook bij de auto staan om te mikken en te openen cv,dat gaat helaas niet op een afstandje.

Dré

En zou daar ook een ander cv op kunnen :?
Mégane Scénic 2.0 8V

Roy (Coup a One)

Stefan, heb je nog geen nieuwe bezem nodig :D

Christian de Vriend

Citaat van: Dré op 14 augustus 2011, 23:14:20
En zou daar ook een ander cv op kunnen :?

zou kunnen,zit je alleen nog met je startblokering,zover ik het onderzocht heb,zou je een gecertificeerd alarm moeten
(laten) installeren,als die ook een startonderbreking heeft,kan je die van de auto uit laten zetten.
op deze manier heb je een fm gestuurde cv en alarm.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Gisteren me cabrio dak volgens de FAQ topic schoongemaakt, pff wat een werk...
Toen was eindelijk de alg van me dak en toen stond me auto vol met strepen van de alg :D
Meteen me auto maar weer even gepoetst met als resultaat:


Rick Santbergen

Citaat van: Heatzone op 15 augustus 2011, 12:28:17
Gisteren me cabrio dak volgens de FAQ topic schoongemaakt, pff wat een werk...
Toen was eindelijk de alg van me dak en toen stond me auto vol met strepen van de alg :D
Meteen me auto maar weer even gepoetst met als resultaat:


Die alg strepen op je auto, is het bewijs dat jij het goed gedaan heb! _o_ !-!

ivo.

ik heb zondagmiddag in limburg alsnog een subframe kunnen vinden van een coupe 1.6 E met draagarmen erbij!
vandaag alles terug in elkaar gezet zodat hij kan bollen.
zoals het er nu naar uit ziet gaat hij woensdag avond op de auto ambulance en dan naar de reparateur.
en dan is het maar afwacht!!
ik hou jullie op de hoogte!

gr ivo

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev