Advertenties


Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

Citaat van: Benjamin Renon op  9 augustus 2011, 20:13:39
Even een lijstje maken?

Ja ik ga 26-8-11 mee naar Francorchamps om daar de vrije trainingen F1 te gaan kijken.

-Dennis (onder voorbehoud dat ik vrij krijg, is aangevraagd)
-Tim (onder voorbehoud dat ik vrij krijg,zou geen probleem moeten zijn)
-Benjamin (heb dan toch vakantie)


Okey...even kleine brainwave ;)
Vrij krijgen op vrijdag wordt zo goed als onmogelijk (helaas!)
Omdat mn manager zich wel schuldig voelt dat ie me hiermee een leuke dag door de neus boort bood ie aan om eventueel deel kosten van een ticket te vergoeden voor de zaterdag/zondag. ( :) )

Prijstechnisch is verschil tussen kaartje 15€ (vrijdag 15€, zaterdag 30€)..

In hoeverre zou het ook mogelijk zijn om de zaterdag i.p.v. de vrijdag heen te gaan met een groepje F1 liefhebbers :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ik heb geen idee wat ik dat weekend heb. Maar heb al vrij gevraagd voor de vrijdag.  --

Benjamin Renon

Mwoah maakt mij niet uit. Zaterdag is ook goed. Kan natuurlijk ook vrijdag EN zaterdag gaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok

Citaat van: nd-photo.nl op 10 augustus 2011, 09:17:02
Haha wat een nachtbrakers hier ;) Vroeger was ik probably zelf ook nog wakker, maar ben erachter gekomen dat slapen heerlijker is dan lang op blijven haha
Idd, maar denk dat mijn baas niet zo blij is als ik op mijn werk ga liggen slapen.

Rebecca Fontijn

je zal morgen maar op vakantie gan .... :P

matthew

Lekker Rebacca.

Ik mag nog een paar weken voor ik vakantie krijg.

Karin

@Rebecca, ook via hier nog een hele fijne vakantie

Dante

Citaat van: Rebecca Fontijn op 10 augustus 2011, 14:52:38
je zal morgen maar op vakantie gan .... :P
Wat erg voor je Rebecca... Ruilen?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Citaat van: Michel Veltman op 10 augustus 2011, 10:20:11
Okey...even kleine brainwave ;)
Vrij krijgen op vrijdag wordt zo goed als onmogelijk (helaas!)
Omdat mn manager zich wel schuldig voelt dat ie me hiermee een leuke dag door de neus boort bood ie aan om eventueel deel kosten van een ticket te vergoeden voor de zaterdag/zondag. ( :) )

Prijstechnisch is verschil tussen kaartje 15€ (vrijdag 15€, zaterdag 30€)..

In hoeverre zou het ook mogelijk zijn om de zaterdag i.p.v. de vrijdag heen te gaan met een groepje F1 liefhebbers :?


vrij vragen op zaterdag is niet mogelijk.
zeker rond deze tijd van het jaar :neen:
Truckertje

Michel Veltman

geloof dat het idee van zaterdag i.p.v. vrijdag gaan niet echt in de meerderheid is en ik noodgedwongen dit leuke idee aan me voorbij zal moeten laten gaan  ;(  >:(
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Ik ga waarschijnlijk 2 dagen. Wil de sfeer wel proeven en genieten van al dat lawaai nu het nog kan. Gehoorbescherming is denk ik wel een aanrader?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

hangt van mijn ervaring heel erg af waar je staat..
Sta je in een bocht dan heb je grote kans dat het zonder oorbescherming met trainingen te doen is, (bij start race ander verhaal)

Bij rechte stukken heb je iig aan 1 kant wel dopjes nodig na langere tijd...anders heb je daar een mooie pieptoon na afloop zitten ;)

PS: Benjamin..als je ook zaterdag gaat...is het maybe een idee om dan samen te gaan :? (en als er eventueel meer mee willen natuurlijk)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Tuurlijk geen enkel probleem. Tim gaat zeker ook mee. Zijn baas betaald bijna zijn ticket.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

zo ik heb me voor de laatste keer bij gelezen ...
ik wens iedereen veel plezier met zn plannen de aankomende drie wkn
zodra ik thuis ben meld ik me weer

au revoir  --

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev