Advertenties

Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

@dante. wat een verhaal zeg.
net wat je zegt, het eerste wat je geleerd word is vooruitkijken. (ben zelf ook chauffeur)
je staat echt niet in 1 keer stil.
maar wees blij dat het zo is afgelopen, had erger gekund.

en nog gefeliciteert met de kleine ;)
Truckertje

Rebecca Fontijn

pff at een verhaal weer zeg .. en sja de vrachtwagen chauffeur is zich van geen kwaad bewust   l-
gelukkig is alles er goed onder vandaan gekomen succes en sterkte ermee dante

Benjamin Renon

Sterkte Dante. Gelukkig maakt iedereen het oké. Dit soort dingen kan ik ook wel boos om worden.

Wanneer weten we wie er mee gaan naar de F1?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

@Matthew: Bedankt !-!

@Karin: Tja... Gelukkig hadden hij & ik gisteren al wat leuks gedaan, naast de berg cadeautjes die hij weer kreeg... 8)7

@Andy: Ja, dat bedenk ik me ook steeds. Altijd verfoeide ik de "prop-maar-in-de-achterbak"-mentaliteit van mijn schoonmoeder (Het mens gebruikt het ècht als een mobiele Shurgard...), maar in dit geval gok ik dat het toch enigszins absorberend heeft gewerkt...

@Edje: Bedankt !-! Ja toch..? Dat bedoel ik :)

@Rebecca: Bedankt !-! Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen vrachtwagenchauffeurs, maar wel wat tegen slechte beroepschauffeurs (Vrachtwagen, bus, taxichauffeurs & andere "coureurs"... Erm... Koeriers). We zitten voor ons werk op de weg, het minste wat je kan doen is de regels respecteren, dus knipperlichtje, je aan de snelheid houden, stoppen voor de VOP (Zebra-pad in den volkschmond...;)), voorrang geven (& ook wel degelijk nemen bij het wegrijden uit een haltekom...), etc. Anders bezorg je de rest van ons een slechte naam, IMO.

@Benjamin: Bedankt !-! En ik pass even op de F1. Volgend jaar misschien...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

pierre

Sterkte allemaal Dante

Gr Pierre Ina Jonathan
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Ard Klok

Idd, je ziet af en toe vrachtwagenchauffeurs die denken dat ze heel goed kunnen multitasken.
1. rijden
2. Administratie bijwerken
3. Tussen bovengenoemde bezigheden nog een laptop in de gaten houden, want daar draait zo'n goede film.

Begrijp me niet verkeerd, dit geldt dus NIET voor alle chauffeurs, en heb ook geen hekel aan chauffeurs (Mijn eigen pa is ook chauffeur geweest, en weet dus ook wel dat in sommige gevallen chauffeurs ten onrechte beschuldigd worden van het veroorzaken van een ongeluk terwijl ze op een asociale manier worden gesneden door een personenauto).

En natuurlijk sterkte ermee en idd hopen dat er geen blijvende gevolgen zijn.

Roy (Coup a One)

Dante sterkte met je eigen family en natuurlijk niet te vergeten je schoonmoeder want ik neem aan dat de schrik nog wel even blijft hangen :P en daar zit je als zwangere vrouw niet op te wachten. Trouwens de auto zal wel total los verklaart zijn neem ik aan, gezien de schade (al blijft het gelukkig bij materiéle schade die tevens gelukkig te vervangen is, al moet je vaak toch weer bijschieten) 8)7

Trouwens hou de ziektekosten wel in de gaten, mits het noodzakelijk is zou je die kunnen verhalen v/d tegenpartij en verder is het hopen dat je vrouw geen whiplash of zelfs een trouma eraan overhoud ;)

Daarbij erger ik me vaker aan de gewone weggebruiker dan aan vrachtwagenchaufeurs, juist het onnodig links blijven rijden "man / vrouw ga opzij dan kunnen wij onze weg vervolgen" (en worden we niet onnodig opgehouden, omdat ze zonodig nog 'n voorganger "vaak 'n vrachtwagen" moeten inhalen) en dan is rechts inhalen verboden "man / vrouw" l- waar zijn we toch mee bezig :? Tevens geef beroepchauffeurs de ruimte wanneer het kan (zein met je lichten en tel tot tien) ook jij komt wel op je bestemming Y

Dennis Postma

Zo, wat een verhaal Dante. Gelukkig zijn er redelijk goed vanaf gekomen.

@Ben. Ik ga er deze week achter aan. Maar als het op verlof aankomt hoor ik het pas een week van te voren.

Edwin Postma

dan pas??? mijn baas ziet me al aan komen een week van te voren.
regel het vanmiddag al.
kan altijd zeggen dat het niet door gaat 8)7

@dante: is niet ###lig bedoelt. vind het altijd wel intresant om te zien hoe sterk zo'n vrachtwagen is. (zie het schade verschil)
al zal dat met de tegenwoordige scania niet hier bij blijven.
in jullie geval meteen een dikke stale bumper erin gehad.
tegen woordig is het veel plastic o-) (ook daar wil je geen tik van hebben)

maar net wat je al zei, dat verhaal met die laptop komt me bekend voor. (collega's)
te hard rij ik ook wel eens.
op de snelweg, of anders nooit meer dan 10 km.
maar in de stad zelf laat je dat ook wel want daar rij ik over het algemeen langzamer dan toegestaan al is het alleen maar omdat je dat niet haalt op bepaalde stukken :D :D
Truckertje

Heatzone (Mark)

Wow, dat ziet er niet lekker uit en wat edje hierboven al zei de vrachtwagen ziet er zo goed als onbeschadigd uit :|
In iedergeval sterkte!

Me vader heeft een soort gelijk ongeluk gehad alleen toen was het een personen auto die erop reed met 90 . Me vader heeft er toen een whiplash aan over gehouden..

haha, ik irriteer me altijd enorm aan weggebruikers die bijvoorbeeld op de snelweg opeens naar de linkerbaan schieten en vervolgens gaan inhalen met 100/110 waar je 120 mag... zucht 

Dennis Postma

Citeerdan pas??? mijn baas ziet me al aan komen een week van te voren.
regel het vanmiddag al.
kan altijd zeggen dat het niet door gaat Bonk

Lees nou eens goed. Ik weet het pas een week van te voren of het lukt. Tuurlijk vraag ik het zo snel mogelijk aan.
Bij ons komt de definitieve weekindeling donderdags uit van de daaropvolgende week.  ;)

Edwin Postma

dat weet ik broer.
maar ik moet het 2 weken van te voren aangeven.
dus kan niet afwachten of jij vrij hebt ja of de nee.
maar ik heb al een verlof briefje ingevuld en kan dan altijd nog zeggen op het werk van jongens het gaat niet door. ;)
Truckertje

Dennis Postma

Dennis Postma

Nog even gekeken voor tickets. Hier heb je ze al vanaf €15,- op de vrijdag:

http://www.tickettravel.nl/index.php/f1/belgie/tickets

Benjamin Renon

Dat valt reueze mee. !-! Nu nog een leuke groep om mee te gaan!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev