Advertenties


Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Rogier

hij heeft er een spaghtti spruitstuk op, daar win je al wat extra's mee onderin, als je uitlaat ook goed tegendruk bied dan win je der een heeel klein beetje mee.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 11 augustus 2011, 18:54:47
hij heeft er een spaghtti spruitstuk op, daar win je al wat extra's mee onderin, als je uitlaat ook goed tegendruk bied dan win je der een heeel klein beetje mee.

Ah juist, daarom was je sneller :D

@ Edwin, mocht je echt iets apparts willen "dan weet ik wel 'n leuk en goed adres" juist dan heb je echt iets apparts en je hebt er al werk van gezien (Peugeot 306) :x verder alleen via Pm (anders blijft het geen verrassing voor een ieder hier) :D _o_ o-)

ivo.

hallo

na een leuk dagje weg in de apenheul wilde we op de terug weg ff wat eten bij delifrance in breda.
nou die was dicht dus wij terug naar huis.
ik wilde de snelweg op gaan reed een km of max40 50 en gaf beetje gas bij mee dat ik da doe voel ik de auto gaan glijden op de voorwielen.
mee dat dat gebeurd glij ik door en knap ik tege de stoeprand aan!,
vervolgens weer de stoep af en weer een op en tegen een paaltje geschaaft.
hier een paar foto's




zover ik heb kunnen zien en kunnen raden is dit de schade
een velg kapot een velg goed beschadigd.
stabalisator stang
misschien de aandrijfas...????
draagarm zowizo!
lekte ook remvloeistof dus denk een slangetje kapot.

hij is opgehaald door een takelwagen morgen word hij thuis gebracht.
dan zal ik de schade beter kunnen zien voorlopig weet ik dit en niet meer.

groetjes!

Rogier

Das mooi balen ivo, heel veel succes gewenst met de afhandelingen.

nd-photo.nl

Hmm dat is flink minder, hoe kan get dat je wegglipte? Zal probably te maken hebben met modder die op de weg lag? De velg kan je ook wel wegdoen/naar de velgendokter brengen zo te zien...

Schade zal je pas echt zien op een brug ofzo...

Edwin Postma

zonde ivo. :x
suc6 met de afhandeling o-)
Truckertje

Karin

Balen Ivo, sterkte met het in orde maken

Heatzone (Mark)

balen man! ik hoop voor je dat het meevalt :), succes en keep us updated!

Heatzone (Mark)

Lijkt het zo of zijn je banden zo versleten? Meer naar het midden toe zit wel redelijk profiel maar als je de overgang bekijkt van je wang naar de breedte van je banden ziet het er best wel versleten uit :O

Roy (Coup a One)

 _o_ Horen, zien en zwijgen die zullen het wel niet gemerkt hebben maar balen is het zowiezo, hopelijk heb je niet meer schade dan je gedachten zijn maar hopelijk ben je het gauw te boven ;) Sterkte met de afwikkeling :)

Christian de Vriend

zo kunnen de kleinste dingen veel schade aanrichten,veel sterkte met het herstel  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Balen Ivo.
Wat ik zo zie is:
Velg niet meer te maken.
Draagarm,binneste en buiteste stuurkogel,veerpoot.
Remslang zal wel zijn als je remvloeistof zag.
Beetje pech is ook je subframe een optaterd gehad.
Je voorscherm zat gelijk aan je deur.Dus is al met al nog een fikse schade.

Succes met reparatie.

matthew

En over chiptuning bij 8vkan heus wel.
Heb zelf mijn 2.0 8v gechipt gehad,en daar liep ik een stuk lekkerder mee.
Het is net wat christian zegt,wat heeft de bestuurder/eigenaar er voor over van wat hij wil van de motorprestaties.

Christian de Vriend

Citaat van: Rogier op 11 augustus 2011, 18:54:47
hij heeft er een spaghtti spruitstuk op, daar win je al wat extra's mee onderin, als je uitlaat ook goed tegendruk bied dan win je der een heeel klein beetje mee.

daarom heb ik extra geld neer gelegd om mn supersprint spruitstuk compleet te maken,er hoort namelijk nog een katvervanger bij met een
klein dempertje,kon duidelijk merken dat die onderin pittiger werd door de extra tegendruk.

tot nu toe heb ik
zelf gemaakt filter systeem (filter achter de koplamp)
magnecore bougiekabels
denzo iridium bougies
dubbelmembraams benzinedruk regelaar
4-2-1 superspint spruitstuk
supersprint kat verv.
middendemper verwijderd
sport eindemper (met elektrische bediende klep)

Al met al heb ik nu 92.5pk en 140Nm op de wielen,omgerekend  is het tussen de 15 en 18 pk winst.

De gene die de piggyback gaat instellen vertelde me al dat ik bovenin niks moet verwachten,mijn gedachte is dan,alles meer is leuk meegenomen
maar zeker onderin kon er nog aardig wat afgesteld worden,zeker op de dynodagen heb ik het vaker gezien dat kwa waardes de wagens er
nauwelijks wat op vooruit gegaan zijn,maar kwa gedrag ze een hele andere wagen kregen na het afstellen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

ay, dat zijn geen leuke dingen Ivo  :neen:. Succes met de afhandeling  !-!.

@Christian. Buiten de winst die je er eventueel mee boekt is het toch ook gewoon puur de hobby die je er van hebt. Gewoon lekker door gaan, al lag er een 1.0 in.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev