Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

ik rij er al een jaar mee benjamin,niks geen problemen mee gehad.

is niet alleen voor de blauwjassen,maar ook gewoon voor geluid opzich,op de snelweg,of snachts,1 druk op de knop,en je hebt een stilte.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

het zijn inderdaad allemaal mooie plannen, alleen zoals benjamin zegt vindt ik persoonlijk die einddemper niks, je kan dan beter ervoor zorgen dat je een einddemper neemt met een betere demping en dan alles weg halen, heb ik zelf ook gedaan en hoog in de toeren klinkt ie heerlijk en daar onder is de auto goed stil ;).

hoeveel winst denk je te krijgen met al die aanpassingen ?

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Rogier op 12 september 2011, 21:48:59
hoeveel winst denk je te krijgen met al die aanpassingen ?

Tja dat weet ik niet en ik ga ook geen Pk praat daar over houden, maar ik hoop dat de auto beter reageerd en vlotter op trekt.
@ Benjamin & Rogier: net als Christian hier boven heeft getypt, daar voor is het! als ik een wijk binnenkom de klepsluiten.

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Benjamin Renon

Ach zolang jij er maar tevreden mee bent.

(Mij hoor je met en zonder demper al aankomen met de Evo. Alleen zonder demper erin bij ons aan de achterkant al en zonder als ik op de hoek van de straat ben. Dan weet ik ook zeker dat het eten al klaar staat. :))

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

@Erwin
Mooie plannen.
Niet alle plaatjes werken bij mij.

@Stony
Dat zijn wel alleen spuitkosten,moet je hem zelf klaarmaken of zit dat er dan bij?
Strippen en opbouwen doe je dus dan wel zelf.

En eventuele nieuwe onderdelen kost ook wat,maar wel net wat je zelf zegd je weet hoe de staat van de auto verder is.

Succes in ieder geval met het opknappen en dan zien we het resultaat weer.

Christian de Vriend

Citaat van: Benjamin Renon op 12 september 2011, 22:16:47
Ach zolang jij er maar tevreden mee bent.

(Mij hoor je met en zonder demper al aankomen met de Evo. Alleen zonder demper erin bij ons aan de achterkant al en zonder als ik op de hoek van de straat ben. Dan weet ik ook zeker dat het eten al klaar staat. :))



Dat effect heb ik ook op de megane gehad,alleen was het zo erg dat als de wind goed stond,en mn ouders in de tuin zaten,
ze me op de katse sluizen hoorde aankomen,tot aan de deur. (afstand is hemels breed 4 a 5 km.)
toen der tijd heb ik een keertje een uitlaat Db drag gewonnen,met 138Db

die tijd is gekomen,en gegaan,ik ben nu tevreden met wat ik heb.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 12 september 2011, 22:02:08
Tja dat weet ik niet en ik ga ook geen Pk praat daar over houden, maar ik hoop dat de auto beter reageerd en vlotter op trekt.

hoop toch niet dat het hier net als bij de RTC word,dat de 2.0 16v de "heilige graal"word,en dat alleen dat aangepakt mag worden.

Der stond een keer een megane 2 op de testbank,een 2,0 16v die had wel 5pk en 8Nm winst,dat is 3x niks zou je zeggen
klopt ook,maar de motor reargeerde gewoon heel anders,en dat heb ik vaker gezien,dat een chip kwa waardes niet zo heel
veel doet,maar wel kwa reargeren.

Ik heb met mijn gebakje tot op heden om en nabij de 16pk en 24Nm winst,dit weet ik niet zeker omdat de bank in goes de
vermogen aan de wielen meet,en die zijn 92.5 pk en 140.9Nm,het door de dealer opgegeven vermogen is krukas vermogen.

Mijn vermoeden is dat erwin kwa winst gelijk gaat zijn,of iets meer,zeker kwa pk's
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Hoezo zou het zoals rtc worden ? het was gewoon een nieuwschierige vraag vanuit mijn kant, want ik denk niet dat je al die extra's aan je motor gaat toevoegen om er niks uit te halen of zie ik dat nou fout.

Christian de Vriend

reactie ff naar klets maar raak topic verhuist

voor de heren mods ingrijpen  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: matthew op 13 september 2011, 00:47:43
@Erwin
Mooie plannen.
Niet alle plaatjes werken bij mij.

Heb de plaatjes nu wel werkend, tevens nog wat tekst aan gepast, bv uitlaat 90% moet 180% zijn
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nd-photo.nl

@Erwin
Waar zit je luchtfilter precies? Vlak bij de motor of...? Zoja, checken of je een hitteschild ofzo kan maken. Pas geleden had ik mijn "open" K&N weer een keer gemonteerd (voor de grap), leuker geluid dan mn Pipercross Venom, maar zodra mn motor goed warm was ging de performance achteruit, ook al had ik de koude lucht aanvoer buis er goed op gericht (die normaal gesproken direct op de Pipercross is aangesloten).

Nog beter: Hitteschild maken en koude luchtaanvoerbuis inc ducting maken voor de luchtversnelling. Click: http://biesheuvel.nl/store/group/63518/ducting . Ik heb zelf deze Ltec 4 en die past echt precies achter mn voorbumper.

Voor de rest, ziet er goed uit!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hmmm ben nog wel idd wat vergeten te posten, mijn Luchtfilter zit u geheel anders dan op de foto in mijn Project topic.
Ik zal daar nog eens een foto van neer zetten! Geloof me hij krijgt genoeg koude lucht en veel ook! het is zelf's zo dat ik 5 Km/h harder ga  dan eerst!  :q  195+ 8)7
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

matthew

@Dante
Staat hem goed de donkere zij pinkers.

@Dirk
Dat is jammer de verkeerde injectoren.

juul

@dirk jammer van de injectoren ben wel benieuwd hoe ie dan rijdt

Xanquezer (Frank)

ff vraagje tussendoor.


waarom reageert iedereen hier en niet bij het topic?
ik snap hem niet helemaal  :huh: sorry.



@juul zie je @ hyves
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev