Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

josje het kan mooi staan deze combi met 16 inch.

Maar dan zou je de lip moeten verwijderen en de achterkant + voorkant verder moeten laten zakken.
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  6 september 2011, 10:35:36
welke heb jij besteld  dan ?, ik vondt die van air is for baloons grappig omdat peter air ride had :D

Juist nu vang ik 'm op, en wordt 't helder ;) (P :x nu wil ik 'm ook wel "alleen andere kleur") _o_

Dante

Citaat van: Roy (Coup a One) op  6 september 2011, 19:05:15
Juist nu vang ik 'm op, en wordt 't helder ;) (P :x nu wil ik 'm ook wel "alleen andere kleur") _o_
Komt mooi uit Roy, ze hebben ruim 17 kleuren... Kun je nog kiezen of je ze aan de buiten- of binnenkant van je ruit wil... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dante op  6 september 2011, 19:20:53
Komt mooi uit Roy, ze hebben ruim 17 kleuren... Kun je nog kiezen of je ze aan de buiten- of binnenkant van je ruit wil... ;)

Kunnen ze ook onder de auto geplakt worden :D ;) o-)

lúk

@ dirk


ik heb even weer door gelezen oke  ben benieuwd watie gaat doen  :q
en alst goedwerkt spruitstuk even laten verchromen  ;)

matthew

@Dirk
Weer lekker bezig geweest met de meg.
Leuk uitlaatsysteem ook.

@Robert
Dat is wel minder wat er met je auto is gebeurd.
Is er al wat meer bekend?
Zelf verder niks aan over gehouden?

Stony (Robert)

Heb zojuist de auto weer opgehaald van het uitlijnen, onderstel is helemaal nagekeken en is helemaal goed verder! kan nu dus tot morgen afwachten wat de spuiter gaat zeggen wat het ongeveer allemaal gaat kosten! ben allang blij dat ie helemaal recht is verder! ;) zelf nix aan overgehouden ;) nog geen blauwe plek dus waarschijnlijk erg veel geluk gehad! :)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

matthew

Dan kun je misschien morgen dus nog achter over vallen van de spuitkosten.

Mooi dat die verder nog gewoon goed is,en je zelf er echt niks aan over hebt gehouden.

Rogier


Stony (Robert)

haha ja dat is inderdaad wel zo  Y maar als ie voor 2000,2500 euro gespoten kan worden, ben ik een blij man, want voor dat geld heb ik (haast) geen andere megane in zon staat dat ie was ;)

verzekering betaald hooguit de ramen die bekrast zijn ;) verder niet aangezien ik Wa+ verzekerd ben ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rogier

hmm dat is dan wel weer minder, ben benieuwd hoe de auto er straks weer bij staat !-!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Stony (Robert) op  9 september 2011, 11:24:05
haha ja dat is inderdaad wel zo  Y maar als ie voor 2000,2500 euro gespoten kan worden, ben ik een blij man, want voor dat geld heb ik (haast) geen andere megane in zon staat dat ie was ;)

Kun je hem voor dat geld niet beter laten wrappen :?

Rogier

hou het maar mooi bij het spuiten, wrappen is tijdelijk mooi.

lúk

weer lekker bezig dirk dik dik dik  _o_

maby slim een pijp van onder de bumper richting je filter. voor wat meer  kouwe lucht na je filter ;) aangezien die nu op een plek zit waar veel warme lucht hangt ?



Benjamin Renon

Leuke plannen, Erwin. Vind de einddemper met afstandsbediening wel een beetje minder. Je weet dat het te hard is, maar als er iets "blauws" is snel dichtdraaien. Meestal ben je dan toch al te laat. Verwacht niet dat je combinatie veel gaat "schreeuwen".
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev