Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Om het projecttopic overzichtelijk te houden is dit topic speciaal voor reactie's op de projectpagina's. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 18 september 2011, 06:03:52
Hmmm ben nog wel idd wat vergeten te posten, mijn Luchtfilter zit u geheel anders dan op de foto in mijn Project topic.
Ik zal daar nog eens een foto van neer zetten! Geloof me hij krijgt genoeg koude lucht en veel ook! het is zelf's zo dat ik 5 Km/h harder ga  dan eerst!  :q  195+ 8)7

Goed bezig :)

Stony (Robert)

@ Dante: Staat goed zo met die zijpinkers! kleine details maken de auto af he! ;)

@ Dirk: Ben erg benieuwd als je auto af is hoe het rijd! hopelijk zien we m (en jou) snel op een meeting!

@ Pierre: ziet er goed uit, ik had ze hier op het forum gezet en zag later op marktplaats dat je erop had geboden! ben
                benieuwd als het af is  !-!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dante

@Matthew & Robert: Thanks !-! 8) Langzaamaan wordt het nog wat... ;)

@Pierre: Ik ben er nog niet over uit, over jouw sideskirts... ;) Ik vind ze redelijk naar buiten uitsteken aan de voorkant. Ik denk dat ik ze in 't geel moet zien om ze echt te kunnen waarderen en/of in het echt...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

#169
Lijkt goed Dante. !-!

Pierre, jou foto's kan ik nog niet zien, de boel wil hier vandaag niet snel laden, dus ik kijk vanavond nog even weer.

Dirk, jij bent momenteel ook flink bezig, ik ben benieuwd naar het resultaat van je meg! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Toch zonde van de 17" velge nicole!
Vraag me toch wel af of het rij gedrag echt aan die velgen ligt of
aan het uitlijnen van de auto en velgen.......?

Nicole

Vind het ook erg jammer..
Nee lag niet aan uitlijnen.
We hebben alles al gedaan/bekeken om het rijgedrag goed te krijgen, maar het werd gewoon niet beter dan hoe het op het laatst was.
Roy heeft hem een aantal keren opnieuw uitgelijnt, dat was goed.
Velgen opnieuw gebalanceerd, nieuwe stuurkogels, nieuwe fuseekogels, velgen al eens gewisseld (voor naar achter, achter naar voor), gekeken of er eventueel een draagarm krom was, of draagarmrubbers aan hun einde waren etc., maar dat alles was het probleem niet..
Nu met deze velgen (nog niet eens uitgelijnt), rijd het super..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rohald

@ pierre: netjes. je was me net te snel af l-. kom net terug van een verjaardag en was vanmiddag al aan het mailen gegaan met de verkoper.
ben toch wel benieuwd wat je er nu voor betaald hebt.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Andy: Je zou even aan chris moeten vragen hoe hij zijn filter heeft gezet, die heeft zijn buis verlengt en naar beneden naar zijn bumper en daar een Halve riool buis omheen gezet! vangt dus alle koude lucht!  !-!

Goed bezig!


Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 18 september 2011, 21:51:07
...en daar een Halve riool buis omheen gezet! vangt dus alle koude lucht!
Toen ik vertelde over mijn openluchtfilteraspiraties, werd mij dat ook meteen verteld. Een soort van carbon huls om het filter heen, zodat de warme motorlucht wegblijft bij het filter die juist beter presteert met koude lucht.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

@dirk:ziet er goed uit! !-!
@pierre: zijn 1 van de mooiste skirts die er zijn vind ik. !-!
@nicole:vind het knappe wielen. (deze blijven zo? of worden deze ook goud?) 8)7
@dante: netjes hoor, vind deze angel eyes mooier als die ik had. Y
Truckertje

Nicole

@Edwin: Nee deze blijven gewoon orgineel. :q Deze velgen in het goud ziet er volgens mij niet uit. o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

@Erwin
Ik heb het niet meer nodig, de Pipercross Venom die ik heb is dicht en wordt geleverd met een aanzuigbuis. Die heb ik weer aangesloten op een Ltec duct en zit direct in de bumper in de rijwind. Heb de plastic "shroud" van de radiator een beetje moeten verzagen om dit voor elkaar te krijgen.

Ik heb het gezien bij Chris, de alu buis heeft hij ook goed beschermd met hittewerend materiaal, erg netjes.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Dante op 18 september 2011, 21:52:55
Toen ik vertelde over mijn openluchtfilteraspiraties, werd mij dat ook meteen verteld. Een soort van carbon huls om het filter heen, zodat de warme motorlucht wegblijft bij het filter die juist beter presteert met koude lucht.

Die situatie heb ik in mijn auto, ik heb het van het merk BMC.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nd-photo.nl

OE! Scheelde niet veel of ik had ook die gekocht, vond het alleen net iets te duur. Maar je krijgt er wel een klasse A filter voor terug.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev