Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

-Erik-

Citaat van: edje op  4 september 2011, 20:44:00
ziet er goed uit kerel.

volgende zijn paar onwijs gave wielen mag ik hopen???


ja inderdaad van die ronde 17"!!

lúk

weer goed bezig geweest dirk !-! ziet er echt dik uit  _o_

maare waar is het gepolijste spruitstuk  :huh: want deze is tog van een clio als ik het goed zie of niet  :q die samco slangen zijn ook dik ik heb er ook wat onder de hood verwerkt op de rc :)
ma ik zoek na meer maar er is niks voor de rc te krijgen duz moet zelf dingen samen stellen :q

Dirk Kuipers

Hey luk! Die slangen zijn niet van t merk samco, heb uit China (via eBay) gewoon wat losse slangen besteld. Die verkoper heeft echt alle maten en kleuren.. Wel handig dus..
Er zit nu een cliokop op, dus dat klopt inderdaad. Een 1.8 kop die is uitgeboord zodat de kleppen van een megane 2.0 kop erin kunnen. Als je een paar bladzijden terug gaat zie je waarom ik hiervoor heb gekozen, de inlaatkanalen zijn veel groter van deze kop.
Dit spruitstuk moet ik later maar weer eens opknappen, maar wil eerst eens kijken of het überhaupt allemaal werkt.

Edwin Postma

wat is dit toch een uber vet project dirk.

ga vooral zo door !-!
Truckertje

Rick Santbergen

Welke bandenmaat is dat Josje?
Ik vind persoonlijk de velgen (en banden) een maatje te klein.
Er blijft veel te veel ruimte over in de wielkas, sorry.

Paul

@ Dirk,

Zou je tussen het filter en de compressor niet nog een flexibel stuk maken.
Denk dat dit korte stukje slang gaat scheuren door het kantelen van de motor.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dirk Kuipers

Hey Paul,
Omdat ik het filter vast heb gezet en het motorblok gaat kantelen... Ja, daar heb ik eigenlijk ook even helemaal niet aan gedacht.. Ga eens kijken hoeveel speling hierop staat, bedankt voor de tip!

Paul

Waarschijnlijk te weinig. het is beter om hem aan het blok vast te maken.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

paikey

Citaat van: Rick Santbergen op  5 september 2011, 20:19:57
Ik vind persoonlijk de velgen (en banden) een maatje te klein.
Er blijft veel te veel ruimte over in de wielkas, sorry.

ben het met rick eens!
hou ook nie zo van het model velg,meer iets voor onder duitse wagens maar dat is persoonlijk ;)

Rogier

ik ben het ook eens met rick en peter, net iets te veel ruimte in de wielkasten, volgens mij kan je met een iets grotere maat en platte bandjes ook lekker laag liggen ;)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  5 september 2011, 22:57:11
ik ben het ook eens met rick en peter, net iets te veel ruimte in de wielkasten, volgens mij kan je met een iets grotere maat en platte bandjes ook lekker laag liggen ;)

Josje ben het met ze eens en gezien vanuit de wielkasten, staan ze ook meer naar binnen ;) _o_

Roadkill (Michiel)

Denk dat dat ook het probleem is,als ze ietsjes verder naar buiten zet staan ze erg gaaf imho.... Vind het eigenlijk wel wat hebben duitse stijl onder een franse voiture. De Velgen vind ik zo wie zo errug mooi,zou ze dus enkel wat verder naar buiten zetten
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Rogier: LOL!! Ik had er ook al enkele stickers besteld... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

welke heb jij besteld  dan ?, ik vondt die van air is for baloons grappig omdat peter air ride had :D

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev