Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lúk

dirk jonge heerlijke updates _o_

daar voor kom ik hier zeker nog om jouwn project te volgen blijft bende werk :)
maar zeer dik en respect man waneer moet het nouw eens klaar zijn 8)7
en ja ik weet streef datums kan je beter niet noemen weet er zelf alles van  :D

keep up the good work !-!

Dirk Kuipers

Dank je wel Luk!
Datum komt wel angsvallig dichtbij! :)
Vandaag kan ik op postkantoor pakketje ophalen voor nieuwe blauwe slangen en rubbers voor het inlaattraject.. Heb de buizen ook al in huis.. Als we dat hebben uitgedacht kan ik de uitlaat, inlaatbuizen en inlaatspruitstuk laten aflassen..
Weet alleen niet goed of ik nu met een bypass valve of wastegate moet gaan werken naast de dumpvalve..

Dan nog nieuwe injectoren en dan kunnen we eens starten denk ik..

Wordt dit jaar nog wel starten dus.. dan zullen we vast nog wel wat problemen tegenkomen.. Die oplossen en dan afstellen..
huppaaa.. :)

Waar is jouw project eigenlijk te volgen?

lúk

Citaat van: Dirk Kuipers op 31 augustus 2011, 09:12:25
Dank je wel Luk!
Datum komt wel angsvallig dichtbij! :)
Vandaag kan ik op postkantoor pakketje ophalen voor nieuwe blauwe slangen en rubbers voor het inlaattraject.. Heb de buizen ook al in huis.. Als we dat hebben uitgedacht kan ik de uitlaat, inlaatbuizen en inlaatspruitstuk laten aflassen..
Weet alleen niet goed of ik nu met een bypass valve of wastegate moet gaan werken naast de dumpvalve..

Dan nog nieuwe injectoren en dan kunnen we eens starten denk ik..

Wordt dit jaar nog wel starten dus.. dan zullen we vast nog wel wat problemen tegenkomen.. Die oplossen en dan afstellen..
huppaaa.. :)

Waar is jouw project eigenlijk te volgen?


dat klinkt goed  !-!
gewoon allebei proberen ik denk wastegate dat zie je tog wel als meest gebruikte syteem volgensmij :)
een maatje van mij bouwt een prelude turbo en daar sleutel ik zo nu en dan ook es mee als die hulp nodig heeft.en die heeft dat ook ma die heeft al even gereden maar motor is nog niet goed afgesteld moet nog beetje het zelfde als bij jou gebeuren  :) mijn project kan je volgen op hyves facebook 206club 206tuningclub automaxx forum !-! en zo nu en dan post ik hier wat in heb wat nieuws gemonteerd gedeelte :)

hier linken na me project

http://www.206tuningclub.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2762

http://www.automaxx.nl/forum/showthread.php?t=3316

en op automax forum heb ik de cc der ook nog even tussen gezet wantja daz nog klein ander project :q

Dirk Kuipers


lúk

dankje dirk   :)

ik wacht nu nog op velgen als het goed is komende maand binnen zijn nieuwe colectie velgen van oz  :q
en dan nog set koplampen monteren zwarte uitlaat dempers in korten torsie as verlagen auto op mooi hoogte rondom afstellen uitlijnen en dan is in prencipe alles klaar :) volgend jaar breng ik hem na een spuiter.
ik heb aleen nog bende custom werk liggen wat deels nog weer bewerkt moet worden en daar gaat nog wel even tijd in zitten ;)

Ard Klok

@Dante, mooi hoor, maar mag ik eerlijk zijn en zeggen dat ik de honingraatgrille met chromen randje mooier vind.

Benjamin Renon

Vind hem met het chromen randje net wat meer hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Heatzone (Mark)

Staat hem goed Dante! Toch zou ik voor de chromen versie gaan, Maar dat wist je denk ik al haha!
!-!

Dante

Horizontaal chroom had ik & die gaan het sowieso niet worden ;)
Mijn vrouw vind de zwarte honingraat mooi staan & van een afstand vind ik dat ook. De close-up foto's spreken dan weer in het voordeel van de chromen honingraat...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Kan je de chromen rand niet op de honingraat heen zetten?? (beetje customizen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Huh..?:huh:
Je bedoelt de originele Renault honingraat-grille met chromen rand? Want die heb ik hier ook liggen & gemonteerd gehad. Momenteel ben ik voor de volledig zwarte gegaan, maar ik ben er nog niet over uit...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Dante, misschien zou je ons kunnen voorzien van 2 foto's. Waarop de auto net zoals je laatste foto in je topic van wat verder af te zien is !-!
1 met honingraat-grille met chroom en de andere zonder :), ik ben wel benieuwd. Zo van een afstand vond ik die zwarte veel beter staan als die close-up daarvan.

Edwin Postma

ziet er goed uit kerel.

volgende zijn paar onwijs gave wielen mag ik hopen???
Truckertje

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev