Advertenties


Blower doet het niet meer.

Gestart door Nico10, 2 augustus 2011, 22:30:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nico10

De blower die onder het handschoenenvakje zit hield er mee op. De zekering is niet kapot (alle zekeringen nagekeken). De blower uitgebouwd en de draden (rode en zwarte) doorgemeten met contact aan zit er 10,60 volt op en met draaiende motor 12,45. Als ik heel even op de blower 12 volt zet draait hij maar als de stekker weer aangesloten zit doet hij het niet. We hebben al een andere blower aangesloten gehad en ook een andere schakelaar set uit een andere Megane en alles is precies het zelfde, hij werk niet. Je hoort wel de AC werken als je dat knopje indrukt, ook het lampje brand. Los van elkaar werkt alles maar samen gebouwd niet. Weet iemand een oplossing, ik weet het niet meer. :neen:

matthew

Graag wat info over je auto,zoals type bouwjaar.

En verder denk ik dat je kachelweerstand stuk is.

Nico10

Het is een Scenic 1 van 2000, Ik heb wel iets gelezen van een weerstand. Maar waar zit deze.

RobScénic

Als de kachelweerstand kapot zou zijn, dan zou de blower het wel moeten doen, maar alleen op de hoogste stand. Ik denk eerder dat je last hebt van een slechte stekkerverbinding onder de paravan. Als je de accu demonteert, dan zou er een grote stekker moeten liggen. Vaak zit daar een doorgebrand contact in.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Nico10

Matthew en Rob alvast bedankt. Na mijn werk ga ik verder en laat het nog wel weten of het gelukt is (en wat het was, natuurlijk).

Nico10

Het probleem is opgelost, het bleek gewoon een slechte massa te zijn. Maar voordat je daar achter.
Nogmaals bedankt voor de tips en de moeite.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev