Advertenties

Een andere auto......... DEEL 11

Gestart door Stefan, 29 juli 2011, 15:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Verder met verhalen over je andere en/of nieuwe auto...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Opzich kan je er best mee op de linkerbaan. De 170 haal je er wel mee. Alleen t duurt zo godvergeten lang voor je er zit, omdat het vermogen bij lagere toerentallen gewoon minder dan niets is. Dat is het nadeel van 4 kleppen p/cilinder bij een 1 liter.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Stefan

Dat bedoel ik.. Y ;)
Dus lekker naar rechts gaan als ik achter je verschijn.. hahaha... :D ;)

nd-photo.nl

Hehe ik weet nog een keer dat ik in een mooie kombocht er met 90km/u doorheen ging (net geen piepende bandjes!), waar volgens mij 50km/u adviessnelheid voor staat. Een Volvo volgde me al, want ik reed met 150km/u richting de bocht af. Eenmaal uit de bocht gingen er opeens 2 blauwe lampjes in de gril knipperen (zag ik in mn spiegel) en kwamen ze naast me rijden. Kreeg een gebaar om rustig aan te doen en toen trokken ze weg, oeffff flink geluk gehad! Daarna een heel stuk 90 achter een vrachtwagen gereden, omdat ik niet begreep of ik nou eraf moest of niet hahah.

Was bij Knooppunt Ewijk (lus van A50 naar A73)

DONRozeboom (Mike)

In verhouding is die Aygo sneller :P

1 liter tegenover je 2 liter :P

170 x 2 = 340 :P Dat zie ik die mooie zoomzoom niet gaan :P lol... 8)7
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: nd-photo.nl op 29 juli 2011, 16:33:32
Hehe ik weet nog een keer dat ik in een mooie kombocht er met 90km/u doorheen ging (net geen piepende bandjes!), waar volgens mij 50km/u adviessnelheid voor staat. Een Volvo volgde me al, want ik reed met 150km/u richting de bocht af. Eenmaal uit de bocht gingen er opeens 2 blauwe lampjes in de gril knipperen (zag ik in mn spiegel) en kwamen ze naast me rijden. Kreeg een gebaar om rustig aan te doen en toen trokken ze weg, oeffff flink geluk gehad! Daarna een heel stuk 90 achter een vrachtwagen gereden, omdat ik niet begreep of ik nou eraf moest of niet hahah.

Ze moeten niet miepen. Adviessnelheid hoef je je niet aan te houden :P Als de maximumsnelheid goed is moeten ze hun muil houden!! Zo :P Dat is eruit.
En 150 rijdt toch iedereen? Zelfs een 600cc smart red dat :shocked:

HERSTEL
Een 600cc Smart komt niet boven de 135. Ik ook met mn grote mond :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: nd-photo.nl op 29 juli 2011, 16:33:32

Oooow Lekker! Tja, Rogier keek ook op in twente toen we zo'n zelfde bocht namen! Haalde hem recht's in!  !-! :D
KW Variant 2 is dan op zijn best!  :q

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Stefan

Citaat van: DONRozeboom (Mike) op 29 juli 2011, 16:52:58
In verhouding is die Aygo sneller :P

1 liter tegenover je 2 liter :P

170 x 2 = 340 :P Dat zie ik die mooie zoomzoom niet gaan :P lol... 8)7

haha... :D
Ja, als je het zo bekijkt... 8)7

DONRozeboom (Mike)

Hahaha :P Nee hoor :P Een Aygo is leuk voor in de stad. Maar daarbuiten is het gewoon net niets.
De stoelen zijn plat. *(De zitting dan. Bij de facelift is de rugleuning al heel erg verbeterd)*
Hij is traag in versnelling 4 en 5. *(12 kleppen op een 1 liter werkt gewoon niet)*
En als je ff op snelheid een bochtje wil nemen dan heb je het gevoel dat je dat ding op zijn kant legt.
Al met al is het best wel een leuk wagentje, maar toch is het t net niet.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

nd-photo.nl

Well spoken, zo denk ik er ook over. KW vering eronder, strut bars en maybe wordt de wegliging nog wat :p Van het weekend de meg van Christian gezien, mooi bak zeg. Gruwelijke velgen etc etc. Jammer dat hij even niet rijdt, maar dat komt goed heb ik al vernomen :)

DONRozeboom (Mike)

Mwa :P Ik wil best wel die auto stylen. Maar dan moet mn werk het betalen.

Mooie antraciet LMV's eronder. 15 inch. 10mm spacers voor en 15mm achter.
Mooie bodykit *(en k heb al wat leuke gezien)*
Interieur uitvoeren in Rood-Zwart met kuipstoeltjes voor. Achterbank gewoon laten bekleden.
Sportstuurtje erin *( wel met de airbag uiteraard )*
Leuk spoilertje op t dak, en je heb al een heel ander gezicht voor iets van 2000, 2500 euro.
Ze moeten t gewoon goedkeuren :P want dan heb ik ook weer wat aan te klooien :P
Kan ik een Aygo projectpagina openen :D *(LOL)*
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: nd-photo.nl op  1 augustus 2011, 09:21:00
Well spoken, zo denk ik er ook over. KW vering eronder, strut bars en maybe wordt de wegliging nog wat :p Van het weekend de meg van Christian gezien, mooi bak zeg. Gruwelijke velgen etc etc. Jammer dat hij even niet rijdt, maar dat komt goed heb ik al vernomen :)

Dat wordt sparen Andy! tja en schroefset is heel erg leuk! de Funfactor schiet daar mee enorm hoog!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

nd-photo.nl

matthew

Graag hierover verder in klets maar raak.(ik weet dat ik begon haha)Dan kan er hier weer gekletst worden over de aanschaf van een nieuwe auto.

sijm138 (jesse)

vanaf morge de eigenaar van een camaro :D foto's volgen snel.
hierbij de link.
http://link.marktplaats.nl/472093961
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev