Advertenties

Een andere auto......... DEEL 11

Gestart door Stefan, 29 juli 2011, 15:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Andy, heel veel plezier met je nieuwe auto.

nd-photo.nl

Thanks people! Wees gerust, er is ook prima rustig in te rijden :)

Heatzone (Mark)

nd-photo.nl

Dennis Postma

Veel geluk er mee Andy. Zijn mooie auto's.  Y

Nicole

Veel geluk met je nieuwe auto! !-!
Ziet er netjes uit!

Mijn aanstaande Impreza is ook bekend!
Alleen nog even geduld hebben tot minimaal begin van de Lente haha!

(Ik plaats nog geen foto's, omdat je anders weer gel*l krijgt hier in de omgeving, (voor eventuele volgers :P ) dus die zijn event. via privebericht voor de nieuwschierige mensen wel te krijgen haha!)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Thanks Dennis en Nicole!

@Nicole
Ook voorzichtig alvast gefeliciteerd, ik zou dan al weten wat ik voor mn verjaardag zou vragen als ik een Impreza zou rijden (HKS SSQV ;) )

cmonsprenger

Vanuit mij ook nog gefeliceerd met je nieuwe aanschaf he andy !-!! Nu moet ik weer op een andere auto gaan letten zeg pff :D, gelukkig valt mooi geel (zelf ook) lekker op. Nette bak hoor, hopen dat je het doffe er een beetje uit gepolijst krijgt! Ik hoorde van een vriend dat je je al aangemeld had op seat club. Hij zal je wel tegen komen keer en wie weet ik jou ook wel een keer op een meeting, ik ben van plan wel eens mee te gaan met hem. Wie weet zelfs met mijn abarth ook, aangezien ze daar in de club bij de vorige meeting ook al naar vroegen en ook wel vet vonden keer te zien! iig heel veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken met wat meer pk onder de kap !-!

Benjamin Renon

Je kunt ook nog bij Robin aankloppen voor info over een Leon.

Doe aub geen HKS ding op een Impreza. Dat geluid is na een tijdje niet meer om aan te horen. Geef mij maar een lekkere wooooosshhh of een bescheiden psssst...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Daar geef ik je inderdaad gelijk in Benjamin. Y
Er zit wel een HKS op, maar dat gaan we wel veranderen haha. :q
Verder hoeft er eigenlijk qua uiterlijk niets meer aan gedaan te worden, en onderhoud is ook perfect bijgehouden én heel belangrijk: Een goede bak en koppeling. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Heb hier nog een forge ligen nicole,alleen denk niet dat die op een GTT gaat passen.
Maar denk dat we nu afdwalen.

Andy,veel plezier en veilige km toegewenst met je seat !-!

Robin

Haha ik had je al gespot op Seat-Online Andy ;)

Over dat geel, dat kun je wel poetsen maar ga je niet veel mee opschieten. Seat (en VW ook) zijn rond 2000 overgestapt van verf op petroleum-basis naar verf op water-basis. Dat is bij alle kleuren gelukt (zie ook mijn auto :P ) maar niet bij geel. Daar laat de blanke lak soms los waardoor je ontzettend veel kleurverschil krijgt. Het beste wat je kunt doen is hem in zijn geheel laten overspuiten (is vroeger coulance regeling vanuit importeur geweest).. Dan ben je 100% van het probleem af..

Verder veel plezier met je spaanse peper, en hou 'm heel ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

megcab2000 (Verkocht)

Mooie snelle fotogenieke Seat Andy.
Veel plezier ermee en aanwennen  om de laatste 500 mtr amper gas te geven (<  2000 tpm) voor motor afzetten.

Wie nog een mooie turbo Renault (bjr.2004) zoekt onder de E4950,-  ,zie mijnes op gaspedaal.nl

groet,
Megane is verkocht

Robin

Citaat van: megcab2000 (Willem) op 15 februari 2012, 23:18:01
Veel plezier ermee en aanwennen  om de laatste 500 mtr amper gas te geven (<  2000 tpm) voor motor afzetten.

Dat helpt echt geen meter hoor :P Als je heb lopen trappen moet je hem gewoon een minuut of 2 stationair laten draaien. Of (zoals ik) turbo timer inbouwen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

nd-photo.nl

Ik rijd sowieso rustig mn straat binnen, volgens mij is mn blok niet eens fatsoenlijk warm als ik op werk/van werk afkom hehe (kvs wel, maar dat is ongelijk aan olietemp). En inderdaad even netjes laten afdraaien.

@Robin
Aha dat is je profiel hier ;) Ik zou die van jou wel een keer willen zien/horen :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev