Advertenties

Formule 1 DEEL 23

Gestart door Stefan, 25 juli 2011, 11:10:14

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Verder...

Laten we hopen dat Vettel in de aankomende races ook wat lager eindigt en Alonso / Hamilton weer wint.
Beter voor de spanning in het kampioenschap.. !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Alonso is lekker bezig. Massa tijdens de race ook wel. Fijn dat-ie weer inhaalt... In Italië gingen de grappen al dat de SC-bestuurder nog meer inhaalt dan hij... 8)7 Alleen zonde dat-ie tot 2x toe zich in de laatste ronde laat pakken door Vettel...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Zo, hier is al een poosje niet gekletst zeg.  --

Vrijdag maar eens in het eggie kijken of dit waar is:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/266363/lotus-renault-vervangt-heidfeld-voor-senna/

Michel Veltman

ga er maar vanuit als autosport.com het meldt er een hele grote kern van waarheid inzit Y
(zo wisten ze in in augustus 2001 al te melden dat Frentzen dhr Verstappen ging vervangen bij Arrows...wat pas een paar dagen voor de GP in maart 2002 pas officieel bekend gemaakt werd)

Vraag me alleen af of Senna dan wel veel indruk gaat maken :?
(erg overtuigd ben ik nog niet van hem eigenlijk...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ach ja, de laatste jaren hebben toch ook wel laten zien dat de rijders keuze niet altijd aan de hand van prestaties gemaakt worden om het maar even netjes te zeggen. En als je de naam Senna in je zwart/gouden Lotus kunt zetten zal dat wel een leuk zakcentje opbrengen.  ;)

Hierdoor gok ik er wel op dat ze hun geld inzetten op Petrov en dat hij kennelijk nog wel een jaartje aanblijft bij Renault/Lotus. Ik weet niet hoelang zijn contract nog loopt....  :huh:

Michel Veltman

eerlijk=eerlijk...de gele Senna helm in een zwart/gouden auto brengt idd wel het verleden terug op de baan Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)

Dante

Ja, qua kleurcombinatie, maar niet qua prestatie.
Senna jr. heeft het (Helaas) alleen maar aan zijn achternaam te danken dat-ie F1 rijdt, niet aan diens talent of eerder het gebrek daaraan... Net als Rosberg overigens...

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Volgens mij heeft ie het in de opstap klasses wel redelijk/goed gedaan. Maar ik ben het met je eens dat ie veel dingen bereikt heeft door z'n naam. Maar goed soms moet je gewoon een kruiwagen hebben en heb je die mazzel. Als hij echt totaal niet rijden kon denk ik niet dat een team als Renault/Lotus z'n naam niet ter grabbel zou gooien door een waardeloze coureur in die auto te zetten. Maar goed, we zullen eens zien hoe hij het er van af brengt.

Dante

Niet..? Oh, dan ben je zeker Nelson Piquet Jr. vergeten... ;)

Fb

Dennis Postma

Tja, die heeft het ook niet vergeschopt. Maar daar had Renault zelf ook meer van verwacht maar ook wel schuld aan. Als je zag hoe het er met "crashgate"aan toe gegaan is toen in Singapore.  :x

Michel Veltman

vraag me sowieso af of Renault nou een handig ''debuutteam'' is...jongens als Piquet en Grosjean hebben toch zeer verdienstelijk rondgereden in lagere klassen zoals de GP2 dus racen kunnen ze wel...maar bakten er bij Renault erg weinig van vreemd genoeg :?

Dennis Postma

Nou hadden die 2 jongens ook de pech dat ze Alonso naast zich moesten dulden. Die had na z'n uitstapje naar McLaren zijn lesje wel geleerd. Kijk maar hoe de verhoudingen nu bij Ferrari zijn.

Tim

Citaat van: Dante op 23 augustus 2011, 10:53:09
Ja, qua kleurcombinatie, maar niet qua prestatie.
Senna jr. heeft het (Helaas) alleen maar aan zijn achternaam te danken dat-ie F1 rijdt, niet aan diens talent of eerder het gebrek daaraan... Net als Rosberg overigens...

Dat van Rosberg ben ik niet met je eens...als er 1 is die pappie heeft opgevolgd in de F1 en het wel goed doet is het Rosberg wel. Die plaats ik niet in hetzelfde rijtje als Piquet jr en Senna jr. Hij laat Schumacher toch aardig achter zich in de WK tussenstand (48 om 32 punten)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Villeneuve is natuurlijk ook een goed voorbeeld van hoe het wel kan, of Damon Hill.

Dante

Ook daar heb ik bij beiden twijfels of dat die ooit wereldkampioen zouden zijn geworden als ze niet in die oppermachtige point-&-steer Williams hadden gereden...

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev