Advertenties

Formule 1 DEEL 23

Gestart door Stefan, 25 juli 2011, 11:10:14

Vorige topic - Volgende topic

Benjamin Renon

Dennis is goed bezig. !-! Spa-Francorchamps is goed te doen. Vraag maar aan Dennis, Tim en Michel V. Voor diegenen die er eens heen willen zou ik het zeker aan kunnen raden. Ik streep hem van mijn to-do lijst af.

Tijdens de GP2 race een aardige klapper gezien vlak voor onze neus. De safety-car heeft er lang voor gereden. Straks even kijken als ik iets daarvan kan zien.

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Bedankt voor de positieve reacties.  !-!

Spa is zeker goed te doen. Y

Stefan

yup klopt,
Het was zelfs "mijn 1e keer" daar in Spa zoveel jaar geleden.. Y !-!

Mooie pica's Dennis !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ard Klok

Leuke foto's Dennis, thnx !-!

Dennis Postma

Benjamin Renon

Tot nu toe vind ik het een leuke race.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Idem. Het blijft her & der op de baan nu ook nog spannend.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Was inderdaad een goede en ondanks de afwezigheid van regen nog best spannend. Button + Schumacher nette prestatie moet ik zeggen.

Dennis Postma

Mooie race. Helaas bleef het droog maar daar werd de race niet minder spannend om. Helaas word het kampioenschap er niet spannender op. De kansen van Hammilton lijken nu toch echt wel definitief bekeken voor zover hij realistisch gezien nog kans maakte.

Nicole

Helaas alleen de eerste 8 rondes van de race maar kunnen zien..
Ik moest naar de dokterspost, en nu weer thuis met 160 tabletten rijker.
Dan maar even op internet kijken naar de race. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Je hebt wel wat gemist, dus even terug kijken is zeker de moeite waard. Y

Michel Veltman

Strakke foto's Dennis !-!
Zoals gezegd zaten Benjamin en ik idd zaterdag in de regen te genieten langs de baan...waar ik dhr Schumacher verdacht weinig voorbij heb zien komen ;)
(tot vreugde van ene D.Postma geloof ik  :P)

Foto's zal ik proberen deze week te bekijken..vermoed alleen dat ze minder goed zijn dan de reeds geplaatste...mn cam/lens is niet perfect in de omstandigheden waar we zaten (zon als ie scheen recht van voren...en meerendeel erg bewolkt/grauw wat mn lens niet erg kan waarderen..)

Maar was weer een hele ervaring en super gezellige dag gehad met Benjamin !-!

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dirk Kuipers

Mooie foto's hoor Dennis!

Dennis Postma

Thanks.

@Michel. Tim en ik waren beiden van mening dat ie niet had mogen starten omdat hij buiten de 107% zat. Tevens was de situatie door het los gelopen wiel der mate gevaarlijk dat we hem ook willen bestraffen door 'm 10 plekken terug te zetten op de startgrid tijdens de volgende GP.  o-)

8)7

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev