Advertenties

Formule 1 DEEL 23

Gestart door Stefan, 25 juli 2011, 11:10:14

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

En het startveld is compleet:

HRT:

En Marusia (voorheen Virgin):

Er moet wel een wonder gebeuren als dit niet de hekkensluiters van het veld worden.  :x

Dante

Ferrari geeft na de eerste testrondes al waarschuwingen af dat de competetiviteit er niet is...:x
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Eerst zien, dan geloven. McLaren is nog niet zo lang geleden op die manier ook een seizoen in gegaan maar ontpopten zich toch tot een van de snelsten na een aantal updates. Het seizoen is nog niet begonnen en is nog lang dus ik vlak ze nog niet uit.

Dennis Postma

Het is dan geen F1 maar wel autosport. Hebben jullie de Delta Wing van Nissan al gezien waarmee ze gaan deelnemen aan de 24 uur van Le-Mans?

Voor meer info:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/18913/extreem-nissan-deltawing

Wat een gewaagd en gruwelijk ding  :9~. Daar houd ik wel van.  ;)

Tedo

Het lijkt wel de batmobile!

Maar on-topic: dit weekend weer lekker voor de buis F1 kijken! Albert Park behoort wel tot mijn favorieten. Y

Dennis Postma

Yep, heb er echt zin in. Wekkertje zetten, lekker op de bank, voetjes omhoog.   o-)

Ben in ieder geval erg benieuwd naar de verhoudingen en wie er verstoppertje heeft zitten spelen of juist tegen valt. En hoe zal Kimi het doen.

Dante

@Dennis: Zeer geinig ding Y

Hmm... Dit weekend al F1..? Ik zie dat het weer tijd is om de F1 app binnen te halen...:D

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Het lijkt wel een batmobiel... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Truckertje

Dante

Wat doet Massa nog in een F1 auto...:neen:

Fb

Tedo

Wat doet (een) Ferrari (motor) nog in de F1?

Dante

De dag dat Ferrari de F1 verlaat, is het einde van de sport. Careful what you wish for... ;)

Fb

Tedo

Begrijp me goed, ik ben juist pro Ferrari hoor (eigenlijk alleen anti McLaren)!  !-!
Maar wat ze vandaag lieten zien was beneden peil.  --

Dennis Postma

Massa die rijd geen race meer na dit seizoen voor Ferrari, dat ie dit jaar nog rijd is puur een contract issieu en zolang kan ie mooi de.2e viool achter Alonso spelen.

RobScénic

Ik denk (hoop) dat Ferrari Massa al eerder gedag gaat zeggen, contractbreuk hebben ze al ervaring mee (Kimi). Want bij dat ongeluk heeft Massa niet alleen zijn race-inzicht en gevoel verloren, maar ook zijn hersens.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev