Advertenties

Formule 1 DEEL 23

Gestart door Stefan, 25 juli 2011, 11:10:14

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

En de nieuwe Sauber:

Morgen gaat het testen dan eindelijk beginnen. Oftewel, het nieuwe seizoen is weer een stapje dichterbij.  !-!

Michel Veltman

en de RB8

geloof dat we toch echt moeten gaan wennen aan die gedrochten van neuzen  :x
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ik blijf trouw aan McLaren.  ;)

Edwin Postma

Mc laren heeft wel de mooiste auto van het jaar.
Maar doe mij maar Red bull. 8)7
Truckertje

Michel Veltman

En de Williams

De McLaren wint tot heden de prijs voor mooiste auto..grote vraag is alleen of ie ook snel is ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dante

Toch vind ik het knap dat iedereen behalve McLaren zo'n lelijke neus heeft weten te ontwerpen... Of die neus is niet reglementair, of de andere ontwerpers hebben niet verder gekeken dan hun neus lang is... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Altijd leuk zo'n vreemde eend in de bijt. In dit geval de McLaren. Ik hoop overigens dat het Williams dit jaar beter af gaat.

Nog 3 auto's te gaan. Mercedes, Marusia en Hrt. Ik verwacht niet dat zij met een mooiere neus op de proppen komen.

Tedo

Williams heeft nu weer Renault motoren  Y, dus zou in principe beter moeten kunnen. Voorlopig doet Raikkonen het erg goed in de Lotus/Renault. Wel jammer dat er van het succesvolle Renault F1 team weinig meer over is.

Dennis Postma

Inderdaad gaaf Raikonen gelijk op 1. Maar van de tijden van vandaag kun je nog erg weinig zeggen.

RobScénic

Citaat van: Tedo op  7 februari 2012, 22:45:17
Wel jammer dat er van het succesvolle Renault F1 team weinig meer over is.

Zeg maar gerust helemaal niets. Want het Lotus team heeft niets meer te maken met Renault. Buiten de motor die zij, net als andere teams, moeten kopen van Renault.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Breaking news uit de F1:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/274683/trulli-verliest-caterham-stoeltje-aan-petrov/

Wel een beetje een domper voor vd Garde denk ik. Stiekem zal ie wel gehoopt hebben dat ie Trulli halverwege het seizoen te kunnen vervangen. Dat zal nu vast niet meer lukken of Kovalainen moet er met de pet naar gooien. Maar goed, ben wel erg blij dat we Trulli dit jaar vooralsnog niet meer zien.  !-!

eddepet

Gezien de tijden die van der Garde reed tijdens testen niet zo verwonderlijk.Als ik er vanuit ga dat hij dezelfde banden en aantal kilo's benzine had.Trulli was ruim een seconde sneller.Laat van der Garde maar even wat ervaring opdoen met testen en op de vrijdag sessies laten zien wat hij kan.Hopelijk komen de racestoeltjes voor hem dan vanzelf.

Die neuzen zijn inderdaad erg lelijk.Ik hoop dat McLaren met hun normale neus minstens net zo snel is.

Dennis Postma

Waar op basseer jij dat ze dezelfde banden en kilo's benzine bij zich hadden?  :huh: En al zou het inderdaad zo zijn, logisch dat Trulli sneller was, kijk eens naar zijn ervaring ten opzichte van vd Garde. Trulli reed al F1 voordat vd Garde uberhaubt de overstap gemaakt had van de karts naar de echte auto's. Maar ben het met je eens dat Giedo eerst gewoon meters moet maken en even moet "rijpen". Dat was ten slotte ook de grootste fout die Verstappen des tijds maakte.

eddepet

Ik zeg niet dat ze op dezelfde banden reden,maar dat ik er van uit ga.Is een beetje ongelukkig geformuleerd van mij.Natuurlijk heeft Trulli veel meer ervaring maar hoeveel nieuwelingen rijden er gelijk behoorlijk snelle tijden als je die gaat vergelijken met hun ervaren team genoten?Het zijn niet alleen de Vettels en Hamiltons die gelijk snel waren bij hun debuut maar ook een Buemi,Petrov,Hulkenberg lieten bij hun allereerste tests snelle tijden zien.
Ik wil niet zeggen dat van der Garde geen snelle coureur is maar een supertalent is het in mijn ogen ook weer niet.Natuurlijk hoop ik wel dat hij volgend jaar heeft kunnen laten zien wat hij kan en dat we van hem mogen genieten in de races.

RobScénic

Tsja, Michael Schumacher stond voor de F1 ook niet bekend als supertalent. Iedereen schatte Ralf veel hoger in.
De resultaten vóór de F1 zijn slechts een indicator van je talent, niet een definitie.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev