Advertenties

Formule 1 DEEL 23

Gestart door Stefan, 25 juli 2011, 11:10:14

Vorige topic - Volgende topic

Tim

Dat ben ik wel met je eens... :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Maar is dat niet een beetje zo met alle wereld kampioenen?  ;)

Dante

Nou, sommigen (Lauda, Senna, Prost, Piquet, Schumacher) hadden toch wel degelijk talent.
Voor mij zijn de meesten een 1-keer-&-nooit-meer wereldkampioen die toevallig op het juiste moment in de juiste auto (Daar zit 'm... De kneep ;)) zaten:
Rosberg, Mansell, Hill, Villeneuve (Serieus, met die FW auto's van begin jaren 90 kon zelfs ik wereldkampioen worden...), Raikkonen en ja, toch ook Hamilton & Button. Alonso & Vettel zijn voor mij momenteel de enigen die het nog wel eens kunnen worden. Vandaar dat Vettel z.s.m. bij Ferrari moet komen rijden... Massa eruit tyfen... De pace-car rijdt nog snellere rondjes...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ik denk niet dat het goed voor Vettel zou zijn als ie nou Ferrari zou gaan. A, Ferrari kan geen 2 gelijk waardige auto's op de baan zetten en B, dat zou Alonso nooit pikken en je krijgt gelijke taferelen als des tijds bij McLaren.

Dat Massa moet wieberen ben ik helemaal met je eens, ben nog nooit een fan van hem geweest.

Michel Veltman

handige info voor de bezoekers van de F1..

CiteerEr is groot dieren nieuws in Spa. Er zijn hier zoveel wespen dat ik bezoeker aanraad een imker om zijn uitrusting te vragen!
aldus Frits van Eldik, F1 fotograaf

dat kan nog ''gezellig'' worden...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Dat word leuk morgen.  8)7

Dennis Postma

Zo, net even de 666 foto's van gisteren bewerkt. Zal de mooiste vandaag nog wel een keer uploaden. Denken jullie straks als het met bakken uit de lucht komt in Spa nog even aan Benjamin en Michel? Die zitten daar dan waarschijnlijk met een parapluutje en regenpak als een bezopen kat langs de baan te kijken.  :D

Karin

Daar zou ik wel een foto van willen zien  :D

Ard Klok

bezopen kat :D

Een kat die aan de drank heeft gezeten  :neen:

Of een verzopen kat Y

Ontopic: Laat die foto's maar komen.
En moet zeggen dat de prestatie van Bruno Senna me tot nu toe niet tegenvalt. Had hem eigenlijk minder goed ingeschat.

Dennis Postma

Ik mag niet klagen over de foto's, heb er maar weinig van weg gegooid. De aller mooisten ben ik nu aan het uploaden op m'n hyves pagina. Zal er wel een paar plaatsen als ze geüpload zijn.

Senna valt mij inderdaad ook reuze mee. Toch op de een of andere manier verbaasd het me niet zo. Gisteren in Spa kreeg ik ook de indruk dat ie lekker in de auto zat. Geen rare zwiebers (op z'n uitval beurtje in VT1 na dan) in de bochten waar we zaten in tegenstelling tot sommige andere rijders. 

Dennis Postma

Nou bij deze dan een paar foto's:

Voor de mensen die mij op hyves in hun vriendenlijst hebben, er staat nog meer op.  !-!

Nicole

Er zitten erg mooie foto's bij Dennis! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

Citaat van: Dennis Postma op 27 augustus 2011, 19:49:11
Voor de mensen die mij op hyves in hun vriendenlijst hebben, er staat nog meer op.  !-!

bij deze even vrienden worden :P

Karin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev