Advertenties

megane coupe

Gestart door josje, 24 juli 2011, 19:27:20

Vorige topic - Volgende topic

josje

ik zal me even voor stellen.

ik ben jos ben 26 jaar
voor beroep ben ik stratemaker en shovelmachinist
en ik woon in kloosterhaar.
en zins een 3 kwart jaar rij ik een megane coupe van 1996.
het is een 1.6e
mij vorige auto was ee nissan 100nx.maar daar heb ik een ernstig ongeluk mee gehad. (zie foto's)

toen heb ik een renault megane coupe gekocht. (zie foto's)

toen ik de auto kocht was hij 4 cm rondom verlaagt.
maar ben nu op zoek naar andere velgjes.

josje

zo vorige week schroefset eronder gezet en andere velgjes. en dan is dit het resultaat :q

ben nu druk bezig om alle zijlijsjes er af aan het halen. wat een kloten werk haha foto's volgen spoedig

josje

zo andre velgjes gekocht. alleen de banden paasen de niet op te smal krijg er geen lucht ik haha. maar goed gelijk andere besteld. dus ff snel er onder gehangen

josje

zo net even wat foto's gemaakt van mun nieuwe velgjes.

en heb ook nog een nieuw filter setje gekocht een ker proberen wat dit is

josje

zo weer andere wieltjes gekocht. ;)

en ben nu druk bezig om een rolkooi te maken.
dus heb een mooi projectje voor de winter.

josje

zo de winter wieltjes der onder

en vandaag een rolkooi gekocht. die moet er ook nog even erin

josje

en een kleine megane erbij laten maken :q

josje

zo de rolkooi er half in zitten.

josje

niet kijken naar de rommel haha. moet alles nog mooi weer afwerken ;)

josje

zo de wielen er voor gezet kijken hoe het lijkt

josje

zo wieltjes der onder zitten. andere achterklep met kleine spoiler en een dakspoiler der op gezet

josje

zo zaterdag weer met de auto bezig geweest voorste gedeelte van de kooi der in gezet

en was op de sloop kwam ik een achterklep tegen van een megane phase2 in kleur tegen dus gelijk mee genomen

en mun dakspoiler weer op gehaald van de spuiter

josje

zo nieuwe schroefsetje binnen had een set van kw besteld. toen belde de verkoper op. dat hij iets verkeerd gerekend had. ik moest even 225 bij betalen. ik vond het al zo goedkoop. maar dat ging niet gebeuren. dus weer een setje van v-maxx.

en een setje kuipstoelen besteld

en een setjes rode 3 punt gordels

josje

zo vandaag de stoelen der in gezet samen met erik. en ik ben zeker tevreden :) bedankt erik

en vorige weeek mun nieuwe schroefset der onder gezet. toen kwam ik der achter dat ik voor niks een nieuwe schroefset heb besteld. bleek het hele subframe zat er los onder. dus schroefset was niks mis mee te zijn 8)7

josje

verdorie een klootzak moet uitwijken voor een kat. kwam op mijn weghelft en hij drukte mij even op de stoeprand. dus velgje krom. maar hij was wel zo netjes dat hij er verzekeringwerk van ging maken

en de dak spoiler heb ik der der opzitten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev