Advertenties


Nieuw op de site

Gestart door Jeroen, 19 september 2004, 21:12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Ook hier weer een topic om nieuwtjes op de site te vermelden.

Met dank aan Peter Achterop een nieuwe FAQ geplaatst:
Afstellen achterklep i.v.m. Evospoiler

Michel Cijs

ik ben deze week wat avonden bezig met zaken alvast aan te passen voor 2005

http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=241.0

kan het al wennen?  ;D :D

Dennis Postma

Ziet er netjes uit Michel, je hebt alleen een klein foutje er in zitten bij de clubautolijst staat bij de megane 2, 5 deurs een foto van een phase 1 hatchback, maar voor de rest klasse  8)

Jeroen


berry_p

volgens mij mis je een stuk in dat verslag.

CiteerNa het schuren maak je de oppervlakte?s goed schoon en stofvrij. Doe het nooit met thinner, want thinner tast de lak aan!!!
en daarna komt deze tekst.
CiteerLaat hem nu ongeveer 12 uur drogen voordat je er weer mee gaat rijden?.

Jeroen

Het plakken zelf, met wat voor kit enzo..

Yep, maar dat heb ik niet doorgekregen van Ferdi, dus Ferdi.....

Ferdi

bij mij was het K1 betalink wat bij de spoiler zat maar bij de autospeciaalzaak kun je gewoon spoilerkit vragen.. :D volgens mij stond dat er in hoor....  ;)

Jeroen

Citaat van: Ferdi
Doordat mijn mail allemaal moeilijk doet verstuur ik het ff zo.. Ik hoop dat je er wat mee kunt...

Monteren Bovenraamspoiler

als eerste kijk je goed of dat de hoge bovenraamspoiler wel daadwerkelijk past voordat hij naar de spuiter gaat.

Omdat deze spoiler gekit wordt moet je de plaatsen waar de spoiler zich aan het raam hecht even goed schuren met een fijne korrel voor een betere hechting, Ik heb gekozen voor de droge korrel 200, maar er zijn meer opties daarin. Je schuurt de ?voetjes? van je spoiler en het raam waar de ?voetjes? op komen.



Na het schuren maak je de oppervlakte?s goed schoon en stofvrij. Doe het nooit met thinner, want thinner tast de lak aan!!!

[imghttp://members.lycos.nl/megane97/hpbimg/IMAG0298.JPG]http://members.lycos.nl/megane97/hpbimg/IMAG0299.JPG[/img]

Laat hem nu ongeveer 12 uur drogen voordat je er weer mee gaat rijden?.
Het kan in kortere tijd, maar er komt veel druk op spoiler te staan dus kies wat zekerheid!
Ga ook zeker niet binnen 48 uur je auto wassen!!!





Jeroen

Citaat van: Ferdi op 10 oktober 2004, 15:53:59
volgens mij stond dat er in hoor....? ;)

Zie bovenstaande bericht, dit is de pm die ik van je ontvangen hebt.
Staat er toch echt niet bij.

Ferdi

 :-[  ben ik zelf een stuk vergeten, maar het is iig K1 Betalink wat bijgeleverd zat bij de spoiler en als het er niet bij zit, ga je naar de autospeciaalzaak in de buurt waar je spoilerkit haalt...  :D

Jeroen

En wat ook handig is om te weten, hoeveel kit gebruik je, het voetje helemaal met kit insmeren of een paar dotjes erop?

Ferdi

ik heb het met puntjes verdeeld, Niet te weinig want dan hecht de spoiler niet goed, maar ook niet te veel want dan mors je een hoop kit op je raam. en dat is dus een beetje op gevoel, mocht er onverhoopt kit op de raam komen (wat je morst) haal dit dan meteen met een natte doek weg...

Jeroen

Zat weer wat te googlen vanmiddag.

En toen kwam ik een mooie banden calculator tegen.
De hele pagina maar even gekopieerd, aangepast aan onze vormgeving en voila, in het faq gedeelte vind je nu een fijne banden calculator. ;D

Erik van der Velde


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev