Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  5 augustus 2011, 17:18:07
je hoeft niet voor elk gepoetste auto een foto te maken, maar jij spreekt vol lof over dat product dus ik ben nieuwschierig hoe het eind resultaat is meer niet ;).

T.z.t zal ik wel een foto voor je plaatsen!

Erwin Haanen

Ik zal even meeposten.

Deze zijn allemaal gewaxt met nxt van meguiars,zonder af te toppen met poorboys.
Moet wel zeggen dat ze het volledige stappenplan hebben doorlopen. 8)



megane 4 station 1200 gtline

Rogier

Ik vindt die zwarte wel erg mooie, heb je dan de volledige 7 stappen plan door gelopen of een gekorte versie ?

Rick Santbergen

Nou mensen,

ik ben weer terug van mijn avontuur(vakantie) in Spanje. Heenreis is met de cabrio niet vlekkeloos verlopen, in Frankrijk trok de auto heel erg naar rechts, een onderdeel van de aandrijving was afgebroken waardoor het rechterwiel niet aangedreven werd. Waarschijnlijk had deze in België (slecht wegdek) een grote klap gehad. Na 1 dag overnachten in een middeleeuws dorp in the middle of nowhere heb ik de volgende dag mijn reis kunnen vervolgen. Terugreis is wel zonder problemen verlopen.

Ik hoop morgen alles bij te lezen en mijn verhaal te doen.

Erwin Haanen

@ Rogier ,de golf had het erwin 24 stappenplan 6.5 u gekregen :)
megane 4 station 1200 gtline

Dennis Postma



Rick Santbergen

Citaat van: Erwin Haanen op  5 augustus 2011, 20:14:08
Ik zal even meeposten.

Deze zijn allemaal gewaxt met nxt van meguiars,zonder af te toppen met poorboys.
Moet wel zeggen dat ze het volledige stappenplan hebben doorlopen. 8)



Ik dacht altijd dat NXT meer een 1-stap plan was. Omdat het ook een polish bevat (en volgens mij beetje glaze) is het niet slim dit aan het einde van een stappenplan te doen, of zie ik dat fout?

Erwin Haanen

@ Rick,nxt is een vloeibare wax die je auto echt laat blinken,mede door de glaze,maar ik top deze meestal af met een carnuba hard wax (poorboys natty's) om de standtijd te verbeteren.

en volledige stappenplan bedoel ik wassen,kleien,polieren,wassen,glazen,waxen en waxen en soms nog eens sealen :)

megane 4 station 1200 gtline

Rick Santbergen

Maar die auto's hebben een andere keer het volledige stappenplan doorlopen bedoel je dan?
Want in een volledige stappenplan is geen plaats voor de nxt neem ik aan?

Rebecca Fontijn

welkom terug rick we hebben je gemist  ;)

Edwin Postma

Truckertje


Erwin Haanen

@ Rick,jawel ik gebruik altijd nxt om af te werken ,vind het een hele leuke wax die zich snel laat opbrengen en altijd goed afveegt.
megane 4 station 1200 gtline

Dennis Postma

Misschien hier ook maar even een oproepje plaatsen:

CiteerMisschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.

Voor geïnteresseerden die mee willen doen, graag even inschrijven in het game topic:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=9007.0

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev