Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

#180
pffff, staan me hier ff een stapel dikke wagens voor de deur van Kantoor!!!

De MaartenMemorial heeft een tussenstop hier voor het hoofdkantoor van Renault Nederland!
Het is een zee van Ferrari´s, Lambo´s, Aston´s etc. dikste wagens zijn toch wel de McLaren Stirling Moss en de Spyker aileron maar er staat zoveel mooi spul dat ik niet zou kunnen kiezen!

Om een idee te krijgen van het aanwezige spul, op Autogespot.com staat een verzameling foto´s van de wagens toen ze nog in R´dam stonden http://www.autogespot.com/nl/item/11744/milano-maartenmemorial-2011-de-verzameling-in-rotterdam.html

Rogier

de nieuwe skyline is ook wel erg dik hoor.

Timo Zuiderduin

Citaat van: Rogier op  4 augustus 2011, 15:15:04
de nieuwe skyline is ook wel erg dik hoor.

die staat hier elke dag in de parkeergarage!

Rebecca Fontijn

@rogier tuurlijk heb ik die nog denk niet dat die ooit nog weggaat
na de vakantie nieuw dak erop en dan staat er weer een hele andere auto voor de deur ....
dat ik em weg wilde doen komt echt puur door het dak ik begin me er aan te irriteren

Roy (Coup a One)

We hebben het al eerder over wassen en waxen gehad maar is iemand eventueel ook bekent met dit product :?

NXT Tech Wax Liquid 2.0 spuitfles 532ml


Niet de goedkoopste €29,99 maar schijnt wel de beste van Meguiar's te zijn!
Heb het product geprobeert en om eerlijk te zijn ESP - de toekomst van autobescherming NXT Tech Wax is niet zoals eender welke wax die ik tot op heden heb gebruikt maar de autolak kreeg een vollere kleur en een diepere, heldere glans zoals ik nog nooit heb gezien.
Meguiar's nieuwe ESP (Engineerd Synthetic Polymers) technologie creëert een sterker polymeer hechting aan je autolak zodat het een xtreme bescherming biedt, dit is de langstdurende waxbescherming die Meguiar's tot op heden heeft gemaakt. En wij weten dat die fijne krasjes en waskringen die in de lak zitten een haat zijn. Daarom hebben zij deze formule zo ontwikkeld dat ze deze fijne krasjes drastisch gaat verminderen om een nog mooiere afwerking te creëren en daar ben ik vanuit de eerste zin echt !-! tevreden mee o-)

Erwin Haanen

Ik vind em niet slecht,maar gebruik deze als onderlaag voor mijn hard wax van poorboys ,leuke combinatie,dure aankoop,maar je doet er heeeeeel lang mee :)
megane 4 station 1200 gtline

matthew

Citaat van: Coup a One op  4 augustus 2011, 19:35:39
We hebben het al eerder over wassen en waxen gehad maar is iemand eventueel ook bekent met dit product :?

NXT Tech Wax Liquid 2.0 spuitfles 532ml


Niet de goedkoopste €29,99 maar schijnt wel de beste van Meguiar's te zijn!
Heb het product geprobeert en om eerlijk te zijn ESP - de toekomst van autobescherming NXT Tech Wax is niet zoals eender welke wax die ik tot op heden heb gebruikt maar de autolak kreeg een vollere kleur en een diepere, heldere glans zoals ik nog nooit heb gezien.
Meguiar's nieuwe ESP (Engineerd Synthetic Polymers) technologie creëert een sterker polymeer hechting aan je autolak zodat het een xtreme bescherming biedt, dit is de langstdurende waxbescherming die Meguiar's tot op heden heeft gemaakt. En wij weten dat die fijne krasjes en waskringen die in de lak zitten een haat zijn. Daarom hebben zij deze formule zo ontwikkeld dat ze deze fijne krasjes drastisch gaat verminderen om een nog mooiere afwerking te creëren en daar ben ik vanuit de eerste zin echt !-! tevreden mee o-)

Ik gebruik deze ook,maar gebruik van tevoren wel stap1 van reeds eerderegenoemd.
Echter heb ik nu het nieuwste gekocht wat stap1 en stap2 vervangd,maar nog niet getest.
Als je alleen de nxt gebruikt zonder een andere poets te gebruiken uit het stappenplan,werkt het niet.
Verder ben ik er heel tevreden mee en je doet er lang mee.Heb er al 5x mee gepoetst en 6e maal gaat ook nog lukken.

Tevens heb ik eigenlijk alleen maar Mequiers.

Wat ik altijd doe:
-Auto wassen (had eerst nxt generation car wash)Een erg goede shampoo en ook paar jaar mee gedaan.(grote kan).Nu heb ik de ultimate wash en wax.(verschil met de andere shampoo,vind het makkelijker zeemen).
-Crystal wax stap1,maar ga nu de ultimate compount gebruiken(nieuw product dit jaar).
-Crystal wax stap2,ga nu alleen de ultimate compount gebruiken.
-Nxt Tech wax 2.0

En dan staat delak er super bij.

Voor de kunstof delen die nog zwart zijn gebruik ik mequiers trim detailer.

Voor na een goede poets buurt gebruik ik na het wassen tussen door sinds kort de ultimate quik wax.
En heb ook nog voor meetings ultimate detailer.

Voor binnen gebruikte ik de interior detailer en heb nu het nieuwste product van hun gekocht dash en trim,maar dat moet ik nog gaan gebruiken.

Banden zwart heb ik ook bus van de action.

Roy (Coup a One)

#187
Wat zijn de schijnkleuren v/d verpakking erg gaaf (niet zoals je op de foto ziet)  :neen: maar ja om de auto vervolgens weer te laten spuiten wordt toch wel erg kostig, al heb je dan wel iets apparts ;)  :x misschien wil Meguiar's me nog wel sponseren v/h spuiten :9~ :D


Benjamin Renon

#188
Woohoo. gisteren de sim-kaart van de Iphoney laten activeren. Daarna even ermee gespeeld, maar snap de hype die erom is geweest niet zo.

Persoonlijk vind ik Meguairs te duur geworden, door verschillende prijsverhogingen. Daarom ook uitgekeken naar alternatieven. Poorboys vind ik net een tikkeltje makkelijker verwerkbaar en in prijs/kwaliteit gunstiger dan Meguairs. Bijna ieder poetsmerk heeft wel dezelfde stappen. Als je tevreden bent over Turtel-Wax blijf die dan gebruiken. Stel je hogere eisen dan is Meguairs/Poorboys ook goed.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

maar roy nu jij zo tevreden bent over dat product neem ik aan dat je auto gepoetst is, kan je is een foto plaatsen ?

Dennis Postma

Las net dat Rowan Atkinson (mr Bean) zijn McLaren F1 in elkaar gereden heeft.

http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1067933/mr-bean-in-ziekenhuis-na-crash-met-peperdure-bolide.aspx

Dat is pijnlijk voor de portemonee. Al zal het voor hem in dat opzicht wat minder pijnlijk zijn denk ik.  o-)

Rogier

hij wilde van zijn Mclaren f1 een mini cooper maken :P

Dennis Postma

Misschien gelijk een mooi moment om een MP4-12C aan te schaffen.  ;)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  5 augustus 2011, 10:46:31
maar roy nu jij zo tevreden bent over dat product neem ik aan dat je auto gepoetst is, kan je is een foto plaatsen ?

Een foto plaatsen kan maar ik denk niet dat jij weet waarvoor ik het gebruikt heb en dat weet Pierre wel "schrols" en daarbij als ik voor elke gepoetste auto 'n foto moet maken dan geloof ik dat ik 'n beetje doordraai, bovendien heeft het na het poetsen ook geregent (dus heb geduld) _o_ ;)

Rogier

je hoeft niet voor elk gepoetste auto een foto te maken, maar jij spreekt vol lof over dat product dus ik ben nieuwschierig hoe het eind resultaat is meer niet ;).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev