Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Colin

Nou als je een auto schorst kost ie ook geen geld toch?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Ja dat snap ik. Maar dan denk ik eerlijk gezegd ook niet direct aan een showroom. Vandaar dat ik die link ook niet direct legde, maar ik snap 'm inmiddels.  !-!

Edwin Postma

#77
morgen ga ik bij pm-performance langs.  
er komt een dubbele in het midden onder.

edit: voorbeeld fototje.(die cupra lip heb ik nog en gaat er misshien ook bij onder)
Truckertje

Rohald

dat gaat er niet verkeerd uitzien edje
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

JanJ

Citaat van: edje op 27 juli 2011, 17:17:46
morgen ga ik bij pm-performance langs.  
er komt een dubbele in het midden onder.

edit: voorbeeld fototje.(die cupra lip heb ik nog en gaat er misshien ook bij onder)


Hier ben ik destijds ook mee bezig geweest om onder onze meg1 ph2 cabro te laten plaatsen....................ik vond het alleen te ingrijpend (qua prijs en werk) om dit te laten doen. De hoge prijs kwam omdat de reservewiel-bak aangepast/deels weggeslepen moest worden.

Maar het blijft heeeeeeeeeel mooi, ik ben benieuwd!

Succes, Jan.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Even iets anders, echter te belangerijk heeft iemand het tel/mob nummer van Rebecca (Pm het maar) :shocked: SPOED

Edwin Postma

Citaat van: JanJ op 27 juli 2011, 21:11:30
Hier ben ik destijds ook mee bezig geweest om onder onze meg1 ph2 cabro te laten plaatsen....................ik vond het alleen te ingrijpend (qua prijs en werk) om dit te laten doen. De hoge prijs kwam omdat de reservewiel-bak aangepast/deels weggeslepen moest worden.

Maar het blijft heeeeeeeeeel mooi, ik ben benieuwd!

Succes, Jan.

bij slijpen ze helemaal niks weg ;)
ze pakken bij mij het sierstuk.
normaal gaat die er recht uit in.

nu lassen ze de achterkant dicht en maken ze een nieuw gat aan de zijkant van het sierstuk.
ik neem mijn camera morgen mee en zal wel een paar plaatjes schieten van de werkzaam heden.
Truckertje

Rebecca Fontijn

met spoed  gepost hahahahahah

Rebecca Fontijn

mensen zijn gewoon met spoed op zoek naar mij best wel eng eigenlijk ieuuwwll gelukkig vragen ze nog niet naar mn adres  :P

ben nog wakker hoor roy

JanJ

Citaat van: Rebecca Fontijn op 27 juli 2011, 22:20:21
mensen zijn gewoon met spoed op zoek naar mij best wel eng eigenlijk ieuuwwll gelukkig vragen ze nog niet naar mn adres  :P

ben nog wakker hoor roy

Dat adres hebben we toch al  :q ?

JanJ

Citaat van: edje op 27 juli 2011, 21:58:00
bij slijpen ze helemaal niks weg ;)
ze pakken bij mij het sierstuk.
normaal gaat die er recht uit in.

nu lassen ze de achterkant dicht en maken ze een nieuw gat aan de zijkant van het sierstuk.
ik neem mijn camera morgen mee en zal wel een paar plaatjes schieten van de werkzaam heden.

Aha dat verandert de zaak.................ik ging destijds voor een compleet nieuw systeem van voor tot achter.

Dennis Postma

En dat vertel je mij niet even broertje?  :huh: Dan was ik misschien wel even mee gegaan, is toch dichtbij huis.  ;)

Maar ben benieuwd. Maar ik heb je al eerder gezegd dat je die lip eigenlijk mee moet wachten tot je ook sideskirts hebt, dat staat wat netter met het totaal plaatje.  ;)

Rogier

vraagje, als je na een megane 2 op MP wilt gaan zoeken hoe typen jullie dit in ? want ik vindt ze niet :neen:

Benjamin Renon

Wat wil je hebben RS? Jaartal invullen van de eerste serie die was geproduceerd. Dacht 2005 ofzo.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev