Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Citaat van: cabrio1 op 22 juli 2011, 21:40:56
scania.. zeker zo;n gillende kip met pijpen aan de zijkant en 8plofjes? Kom op zeg, scania... pff. Jammer hoor:-)

Ik sleutel aan alle merken. Zijn een all-round bedrijf. misschien ken je t wel: European Truck&Trailer Care Barneveld (ETTC).
Maar persoonlijk heb ik t meest aan Daf ( !-! ) en Scania gesleuteld.

nee hoor, helaas heb ik geen gillende kip erop staan en aan de zijkant 8 plofjes ;)
maar ieder zijn mening natuurlijk.
ik ken dat bedrijf wel inderdaad.
ik rij zelf bij Tielbeke te lemelerverld.
gewoon een kleine P320.
maar genoeg hier over :D
Truckertje

Christian de Vriend

#31
Citaat van: megane-tuning op 23 juli 2011, 15:11:30
Hey Christian, laat me maar weten wanneer die testbank is dan wil ik graag kijken.
Als ik namelijk tegen een dezelfde megane coupe 2.0 16v race win ik het veel gemakelijker en loop ik sneller uit.
Maar ik heb wel een Williams blok in mijn Megane liggen daarom is hij sneller denk ik.
Groetjes.

Over het algemeen staan de latere generatie 2.0 16v motoren er bekend om dat ze grotere kleppen hebben,en onderin meer koppel hebben,verder zijn ze identiek het zelfde
van elkaar,zeker op die dag zal het gewoon duidelijker worden wat er wel,of niet is gedaan aan je megane.

17sept. is de eerste meeting,die zit helaas zit de dag al vol,maar welicht past er nog een roller tussen,je kan op de standby lijst kan staan, er moet nog betaald worden
en uit ervaring hebben we geleerd dat sommige alleen maar roepen,tot er betaald moet worden,en dan zijn we (helaas) erg hard,betalen is rollen,daar hebben wij ons aan gesneden
in het verleden,de bank moet gewoon betaald worden aan het eind van de dag,ongeacht hoeveel rollers er zijn geweest.
1 okt staat daarna de volgende dynodag op de planning,daar zijn nog plakken vrij als het goed is,maar ik zal ff navraag doen.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy16v

Citaat van: megane-tuning op 23 juli 2011, 15:43:27
De Dealer heeft gezegd dat er een williams blok van een Clio is ingegaan, zover ze konden ontdekken,
Want ik heb bijna 3 ton weg met deze auto en hun zeggen omdat hij nog zoveel trekkracht heeft dat er pas een nieuw blok moet zijn ingegaan, dus ben wel benieuwd.
groetjes;)

clio 16v 2.0 is met heel ander type ontsteking,vliegwiel,sensoren cylinderkop.
reken er maar gewoon op dat je een "normale" 2.0 16v hebt met 147 pk.

post maar eens een foto van je motor :P

verder laat ik me er niet overuit.


alle nieuwe forum leden ,welkom! !-! --

Maurice

Citaat van: Karin op 23 juli 2011, 21:47:07
Welkom Maurice
Dank je!
Ik weet niet in hoeverre dit aanvullende kan zijn voor degene mij niet kennen maar ik ben dus uit het fantastische Belgie waar niets meer loopt zoals het hoort!
Ik ben 33 jaar en papa van een 2jarige zoon Zino.
Ik rijd al 12jaar met Renault waarbij ik geen nood heb gehad aan plamuurtuning (zijnde uitbouwkits ed!)maar daar wil ik direct bijzeggen dat ik het vele werk dat de meesten erin steken ten zeerste kan apprecieren.

Maurice

Citaat van: megcab2000 (Willem) op 23 juli 2011, 15:43:18

Sorry Stephanie, maar ik sluit me aan bij die pk-pessimisten.
Kan best met een Williamsmotor (150pk) dat ie erg snel is, maar boven de 175 pk is uitgesloten zonder turbo/intercooler.
De meeste F4r motoren komen op 130,max140 uit op de bank
mijn R19 met 2.0liter en maximale chip door henk kwam op 143pk
opgebouwd door Patrick (wellicht ook hier bekend!)en da's met meerdere aangepaste internals al.150 pk haal je niet,sorry
Citaat van: megcab2000 (Willem) op 23 juli 2011, 15:43:18
Met een auto zonder turbo krijg je er gemidd.slechts 10 pk bij.
En dan moet hij al zwaar aangepakt zijn van binnenuit

Christian de Vriend

Wat voor auto had je maurice?wanneer is die gechipt? welicht heb ik je daar ook gezien. :D
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

MOD: Zo, even rigoureus opgeruimd in het "wie is wie, stel je even voor topic"
Dit ivm grandioos off-topic gaan..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabrio1

ff een vraagje, aangzien ik t een beetje onzin vind om er een hele topic over te maken voor deze korte vraag:

Wat is binnengeventileerd bij een remschijf?

Christian de Vriend

sommige remschijven zijn gewoon 1 platte schijf,geventileerd betekend dat er 2 schijven zijn,met een ruimte er tussen waar schoepen gemonteerd zitten
op die manier met het roteren van de schijf,word er (koudere) lucht als een ventilator werking langs de platen geleid,en worden de schijven
gekoelt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

cabrio1


Rodney

#40
Ik heb zo juist me nieuwe velgen opgehaald bij erwin in belgie, 3 uur rijden haha zijn nu op de terug weg nog 2 uurtjes sturen ! Erg dikke wagen die van erwin !-! Heb ook even een rondje mee gereden in ze auto en het beviel mij prima helemaal niet stug enz dus dat word de volgende update aan mijn wagen foto's volgen nog wel als ik weet of ik de juiste wielbouten heb, die vraag stel ik vanavond even de et waarden licht hoger als de standaart velgen volgens mij ..... Maar daar kan iemand me vast mee helpen vanavond !

Stony (Robert)

Ben benieuwd als ze eronder zitten!  !-!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rodney

Ze zitten er onder !-! Foto's komen zo !

Erwin Haanen

Jezus jij bent snel :) hoop dat je reis goed is geweest,vond het heel gezellig om met een mede-lid te babbelen.
megane 4 station 1200 gtline

Rodney

haha valt wel mee tog :D


jaa keurig gereden ! ik vond het ook heel gezellig erwin !-!

zou graag vaker langs komen maare dan moet je effies dichter bij gaan wonen  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev