Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

YVE5

Rogier, die stap 2 is eigenlijk een "glaze", geen polish. Is een verkeerd naamgebruik van meg's.

Een glaze is een voedend product voor uw laklaag, het zal dus glansversterkend werken. Biedt geen enkele vorm van bescherming en haalt al helemaal geen krasjes weg.   Dus een glaze altijd 'toppen' met een sealant en/of wax (uiteraard zonder cleaners).
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rogier


Rogier

maar werkt het dan ook ? want dan schaf ik het ook aan, en doe ik dat voor dat we de auto in de wax zetten.

YVE5

pfff, werkt het ...  neen :)  zeker niet voor de prijs die je ervoor betaald.  Dit product staat bij veel mensen gewoon op het rek te staan, amper 1 of 2x gebruikt.

Anders moet je eens de Glossworkz Glaze van Chemical Guys gebruiken voor je gaat waxen, die werkt wel en geeft een lekker mooie glans! 
Welke wax gebruik je eigenlijk?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rogier

Ik gebruik deze voor mijn gevoel is het effect goed (heb hier voor alleen turtle wax geprobeert) deze is bijna op dus als je suggesties hebt.

Benjamin Renon

Heb gisteren een nieuwe gsm mogen ontvangen en wel een iphoney4. Blijkbaar passen de normale sim-kaartjes er niet in en moeten ze er een aparte bijleveren welke geactiveerd moet worden. l-
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier


nd-photo.nl

Klopt, was allang bekend dat er een microsim in moet. Dit zal je binnenkort denk ik wel vaker aantreffen!

Rogier

Je kan namelijk gewoon na 1 van onze 180 winkel van BelCompany gaan, en vragen na een simwissel van een normale sim na een micro sim.
Alleen T-mobile doen wij niet meer de rest nog wel ;)

Stefan

#174
Ga jij even lekker reclame zitten maken hier joh... Y :D --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier


Rogier

Beccie hoe is het met je cabrio ? heb je hem nog of niet meer ??


Benjamin Renon

Ik ben niet meer zo in telefoons, maar ik heb mijn huidige sim er al jaren inzitten. Nieuw toestel daarna kaartje overzetten en klaar. (owja zit bij vodafone en kon mijn abo verlengen). Nu dus niet meer, moet vanavond nog even bellen voor activatie van de simkaart. Was ook nieuw voor me.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Heb je al een micro sim dan ? als dat zo is dan moet je even de klantenservice bellen dan zit de kaart nog in transport modus. En anders moet je even na een vodafone shop om een micro sim op te halen ;), dan heb je hem meteen.

Je kan je I-phone ook alleen activeren met een actieve simkaart erin via de nieuwste I-tunes.

Benjamin Renon

Die werd bijgeleverd. Moest hem uit het "pasje" drukken. Kreeg inderdaad de melding dat ie eerste geactiveerd moest worden. I-tunes had ik al binnen gehaald.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev