Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

#15
@Edwin: Zelfde kleur en zelfde velgen of niet?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

een pools Collega (een Zij ) Heeft een Thalia! Ik zou er detail foto's van kunnen maken.  Y

ik noem dat ding altijd Clio maar dat vind ze niet kunnen en bovendien kan ze het niet eens uitspreken :D ( Ze is wel Aardig hoor!  :-*)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Volgens mij heb je gelijk Nicole. Y

Rebecca Fontijn

wat ik me trouwens af vraag he die nieuwe stickers hoeven toch niet perse op je raam want denk niet dat dat bij mij kan
ivm de gravure in mn raam ....
dinsdag komt ons karin gezellig een daggie buurten bij me en neemt dan meteen mn stickers mee  !-!

Dennis Postma

Nee hoor. Je kunt ze plakken waar je zelf wilt. !-!

megane-tuning

Hey Christian, laat me maar weten wanneer die testbank is dan wil ik graag kijken.
Als ik namelijk tegen een dezelfde megane coupe 2.0 16v race win ik het veel gemakelijker en loop ik sneller uit.
Maar ik heb wel een Williams blok in mijn Megane liggen daarom is hij sneller denk ik.
Groetjes.

Nicole

Is er dan een blok ingekomen van een clio williams?
Want de megane heeft geen Williams motor. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

megane-tuning

Volgens de autodealer wel.
Maar omdat mijn auto is ingevoerd konden hun helaas niet terug kijken wanneer dat allemaal is gebeurd omdat het onderhoudsboekje niet echt is bijgehouden:S
Dat vind ik juist zo jammer omdat ik eigenlijk best wel wat meer over mijn auto wil weten.
Groetjes.

megane-tuning

Citaat van: Rogier op 22 juli 2011, 11:00:54
welkom allemaal, jasper sta je wel is op zaterdag bij de mac in veenendaal ?? ik zelf sta der bijna elk weekend (mits het droog is)

stephanie was srr niet een tijdje terug op bezoek bij msr (midlands street race) in veenendaal ??

Citaat van: Rogier op 22 juli 2011, 11:00:54
welkom allemaal, jasper sta je wel is op zaterdag bij de mac in veenendaal ?? ik zelf sta der bijna elk weekend (mits het droog is)

stephanie was srr niet een tijdje terug op bezoek bij msr (midlands street race) in veenendaal ??

Ja dat kan kloppen ja ik ga elke week daar naar de meeting en als ik binnenkort een keer naar Veenendaal kom zal ik ff roepen:p

Nicole

Citaat van: megane-tuning op 23 juli 2011, 15:18:33
Volgens de autodealer wel.
Maar omdat mijn auto is ingevoerd konden hun helaas niet terug kijken wanneer dat allemaal is gebeurd omdat het onderhoudsboekje niet echt is bijgehouden:S
Dat vind ik juist zo jammer omdat ik eigenlijk best wel wat meer over mijn auto wil weten.
Groetjes.
Zegt de dealer dat de megane orgineel een williams heeft?
Of dat er een Clio williams in is gekomen? :)

Maar dat je sneller bent dan een andere 2.0 16v is inderdaad zowiezo mogelijk ivm spaghettiespruitstuk, daar heb je altijd wat PK winst mee.
En uiteraard is het mogelijk dat hij gechipt is oid. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

megcab2000 (Verkocht)

Ja, welkom allemaal.

Sorry Stephanie, maar ik sluit me aan bij die pk-pessimisten.
Kan best met een Williamsmotor (150pk) dat ie erg snel is, maar boven de 175 pk is uitgesloten zonder turbo/intercooler.

Mijn andere Renault heeft dezelfde motorisering als een Megane II turbo 165 (pk).
Nu heeft ie ongeveer 195-200 pk met 98octaan benzine, na chiptuning. Met een auto zonder turbo krijg je er gemidd.slechts 10 pk bij.
In de eerste 2 versnellingen trek ik nooit volgas op, ondanks de tractiecontrol/ESP (en overigens ook ABS), wat op jouw 96-er niet zit.

Een echt leuke gele megane heb je, maar ik zou em niet teveel afraggen met wedstrijdjes.
Ik heb wel ervaringen uit het verleden, over auto's die ineens heel hard gingen rijden ..voor de grote plof :-( .

prettig weekend,
Megane is verkocht

megane-tuning

De Dealer heeft gezegd dat er een williams blok van een Clio is ingegaan, zover ze konden ontdekken,
Want ik heb bijna 3 ton weg met deze auto en hun zeggen omdat hij nog zoveel trekkracht heeft dat er pas een nieuw blok moet zijn ingegaan, dus ben wel benieuwd.
groetjes;)

Nicole

@Willem: Op onze 2.0 16v van 1996 zat wel gewoon ABS hoor. :)
Maar event. verder kletsen hierover in het Klets maar raak topic?
We dwalen een beetje af. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

megcab2000 (Verkocht)

#28
Zet op MP een gratis oproep (zie contacten) en vraag naar de vorige eigenaar(s).
Wie weet ?
Aan de hand van het motortypenummer kun je ook al wat dingen checken.

In ieder geval, veel plezier er mee  :)

gr.

@Nicole, (@Willem: Op onze 2.0 16v van 1996 zat wel gewoon ABS hoor. Smile) ..okee foutje. Op mijn 1.6 16v uit 2000 zit het niet :-(  en dat merkte ik nogal op de Fernpass.
Megane is verkocht

megane-tuning

Citaat van: megcab2000 (Willem) op 23 juli 2011, 15:47:16
Zet op MP een gratis oproep (zie contacten) en vraag naar de vorige eigenaar(s).
Wie weet ?
Aan de hand van het motortypenummer kun je ook al wat dingen checken.

In ieder geval, veel plezier er mee  :)
Ik ga dit binnenkort zeker doen. heel erg bedankt voor de info.
groetjes.

gr.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev