Advertenties


Klets maar raak DEEL 158

Gestart door matthew, 21 juli 2011, 23:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Zo kunnen we hier weer verder !-!.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Welkom allemaal !-!

@ Stephanie

220pk.... :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:
Laat me niet lachen.. :neen: :D :D
Heb je een uitdraai van de vermogensbank om te laten zien?
Een 2.0-16V heeft standaard 147pk, dus je wil zeggen dat je dmv tuning van de chip, een spaghetti spruitstuk en een uitlaat 73 Pk winst hebt behaald... l- l-
Dat de auto met de uitlaat een hoop herrie maakt, wil niet zeggen dat ie ook meer vermogen heeft hoor.
Ik ben benieuwd wie je dit wijs gemaakt heeft..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Wil je 220 pk uit een 2.0 16v halen,moet er of een sirieuze turbo gemonteerd zijn met lage druk zuigers,of ongelofelijk scherpe nokkenassen
en hoge compressie zuigers.

Mocht je benieuwt zijn wat die kan of doet,in september en oktober houden we weer testbank meetings in goes,het is misschien ff rijden,maar
dat brengt misschien wel duidelijkheid.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Stephanie, welkom!
Leuk nog iemand van het vrouwlijke geslacht erbij haha!

Wat betreft die 220PK denk ik dat de vorige eigenaar je wat "opgelicht" heeft, want dit is (bijna) onmogelijk. :)
De 2.0 16v's willen zowiezo wel flink trekken als ze standaard zijn.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

#5
Appart ding zo'n Thalia.
Volgens mij (weet 't niet zeker) heb ik zo*n ding in Frankrijk zien rijden. :?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

heb destijds ooit nog eens met het plan gelopen om een renault clio symbol uit turkye hier heen te halen zo een leuke kar om te zien

Christian de Vriend

ja,die zie je daar nog meer rond rijden,als hier de normale clio,zeker de taxi's rijden ermee rond.

heb er nog 1 tussen onze vakantie fots staan die hem ook nog (lichtelijk) had aangepakt
koplampies,en wooftje in de kofferbak.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

welkom allemaal, jasper sta je wel is op zaterdag bij de mac in veenendaal ?? ik zelf sta der bijna elk weekend (mits het droog is)

stephanie was srr niet een tijdje terug op bezoek bij msr (midlands street race) in veenendaal ??

Benjamin Renon

Hoe is de 4 daagse bevallen bij jullie, Floor? Las dat vandaag jullie stad/dorp ook op de route lag.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Floortje

Ja de 50 kilometer kwam al vroege vanaf uurtje of half 6 door de straat dus de muziek van band op de hoek van de straat was al om half 6 aan grrr.

De 30 en 40 lopen recht door het dorp heen, ben in heumen wezen kijken en heb de peet om van matthew gezien hij is geloof ik 83 en liep deze week voor de 50e keer mee.

Gister heeft hij een ere medialle gehad.

Op dit moment is alles hier al weg, en is iederee op weg naar malden via de via gladiola.

cabrio1

Citaat van: Rogier op 22 juli 2011, 11:00:54
welkom allemaal, jasper sta je wel is op zaterdag bij de mac in veenendaal ?? ik zelf sta der bijna elk weekend (mits het droog is)

stephanie was srr niet een tijdje terug op bezoek bij msr (midlands street race) in veenendaal ??

hee rogier, nee ik sta daar nooit. Zoiets boeit mij niet heel veel, haha:P

Rogier

Okey, dat kan he. Het is daar best gezellig, als je de mensen kent.

Edwin Postma

welkom allemaal.
CiteerIk werk als monteur, maar dan in het grote spul (vrachtwagens).
aan welk merk sleutel je dan als ik vragen mag?
rij zelf op een scania ;)
Truckertje

cabrio1

scania.. zeker zo;n gillende kip met pijpen aan de zijkant en 8plofjes? Kom op zeg, scania... pff. Jammer hoor:-)

Ik sleutel aan alle merken. Zijn een all-round bedrijf. misschien ken je t wel: European Truck&Trailer Care Barneveld (ETTC).
Maar persoonlijk heb ik t meest aan Daf ( !-! ) en Scania gesleuteld.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev