Advertenties


Meganes voor onze Trouwdag (foto's pag. 13 )

Gestart door Christian de Vriend, 19 juli 2011, 23:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

U wenst,wij draaien  :) jammer genoeg zijn we nog in spanning aan het wachten tot de fotograve een sms stuurt dat we ze op kunnen halen.

Maar tot die tijd,willen wij,Christian en Saskia de Vriend (jaja het went al  :q :q :q ) jullie bedanken dat jullie naar het stadhuis zijn gekomen
en voor het mee rijden niet te vergeten,dat was iets,wat zeker voor mij,onvergetelijk was.

We hopen dat jullie in de avond uren hebben genoten op het feest.

Dit zou je elk weekend wel willen doen  :q !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Christian en Saskia, ik vond het erg leuk om te doen en heb genoten van de dag. Zeker van het mooie weer, zodat de dakloze ook dakloos konden rijden en later genieten in het zonnetje op het terras.
De feestavond was erg gezellig en ik heb heerlijk gedanst (al was ik de enige van ons clubje haha).

Heerlijk gelachen om de ondertrouw met je auto.

Ben benieuwd naar de foto's en wacht in spanning af.

matthew

Cristian en Saskia gefeliciteerd met jullie huwelijk.

En goed te lezen dat het een mooie dag voor jullie is geweest.

Edwin Postma

elke week??
is goed. als jij de brandstof betaalt :D
de rit was ook zeer leuk.
en de feestavond was geslaagd.

@karin: ik wou jullie niet jaloers maken.
dus bleef ik amar zitten 8)7
Truckertje

Karin

@Edje, makkelijk gezegd achteraf. Wacht volgende keer maar af dat we iets hebben waarbij gedanst kan worden  o-)

Roy (Coup a One)

#185
Christian en Saskia de Vriend,

Van het leukste dorp uit het Oosten naar het zonnige Zuiden 8) om daar in Oost-Souburg de auto te wassen en te ontdoen van al het vlieg verkeer dat de blauwe Megane niet getrotsseert heeft :D
Ook deze Trouwdag zal mij niet snel ontgaan, want jullie waren echter samen 'n mooi paar Y

Citaat van: Karin op 25 september 2011, 12:26:08
De feestavond was erg gezellig en ik heb heerlijk gedanst (al was ik de enige van ons clubje haha).

Toch hebben ook wij de dansvloer betreden, al waren wij niet zo flex als Karin "toch heeft mijn handycap (de rechter voet) een grote inpact gekregen op het dansen" want mijn brons, zilver, goud en latijns amerikaan's (wedstrijd dansen) heb ik niet v/d dansvloer mogen genieten zoals ooit te voren l-

Tevens wil ik je ouders Christian nogmaals via dit forum bedanken voor hun gast vrijheid, niet alleen het slapen was goed "zelfs het ontbijt was een aannemelijke ervaring" (jammer genoeg heb ik niet lang van Kortgene dan wel Zeeland kunnen genieten, dus moeten we zeker nog eens langs komen) ;)

Christian de Vriend

Saskia is niet echt autofiel (niet zoals ik) maar ze vond het prachtig al die meganes voor het stadhuis,en de tocht naar de feestlocatie
we zijn nog met smart aan het wachten op de foto's

Je bedoeld oost-souburg Roy?? want oostburg ligt nog veel verder ri belgie  :q

Hier alvast 2 fotos  !-!



Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)


Christian de Vriend

Als ik bij mn ouders ben,zal ik ze je bericht laten lezen. !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

#189
Citaat van: Roy (Coup a One) op 26 september 2011, 23:37:37Tevens wil ik je ouders Christian nogmaals via dit forum bedanken voor hun gast vrijheid, niet alleen het slapen was goed "zelfs het ontbijt was een aannemelijke ervaring" (jammer genoeg heb ik niet lang van Kortgene dan wel Zeeland kunnen genieten, dus moeten we zeker nog eens langs komen) ;)

ook namens mij en janneke wil ik hun nogmaals bedanken voor hun gast vrijheid.
we hadden een goed bed en een heerlijke douche erbij.
ik had verwacht dat het een kamertje was die over was waar een bed zou staan.
maar het was gewoon een grote slaapkamer met een eigen douche en toilet.
het ontbijt was ook boven verwachting en heerlijk.
vers gebakken bolletjes en een lekker gekookt eitje !-! !-!

(ik had inder verwacht aangezien we er geheel gratis mochten verblijven)

maar nogmaals bedankt voor de gast vrijheid.


ook was dit voor mij een bruiloft om niet te vergeten.
een goeie sfeer, mooi weer, leuke mensen en mooie auto's.
beter konden we het niet treffen.
nogmaals bedankt voor deze dag. :D :D

(ik heb alleen wel een wederdienstje voor christian o-). (torsie as)(tegen de tijd dat het nodig is)) (en als het je kan/wil(begreep dat je je eigen ook had gedaan))
Truckertje

Christian de Vriend

Ik ga het allemaal doorgeven aan mn ouders,ze hadden het er al over dat jullie goed hebben ontbeten,voor je naar rotterdam gingen.

Was het uit te houden met Roy op de kamer? :q

Die achteras heb ik samen met iemand gedaan,die er de spullen voor had,ik heb goed gekeken,dus zou ik het ook zelf kunnen.
je moet alleen vingers kruisen,en hopen dat niet alles vast geroest zit,en ruim van te voren alles gaan inspuiten met kruipolie
en geen WD40 of super goedkope kruipolie,met goeie olie heb je grote kans dat het lukt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

hahaha 8)7
ik zou wel eens kijken zodra ik zover ben :q
Truckertje

Christian de Vriend

Geef maar een gil,dan kom ik graag helpen  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Zoooo eindelijk thuis,de rotzooi is gewassen en/of opgeruimd,en gisteren hebben we de fotos opgehaalt
het zijn er een hoop,kon het niet laten om het in te korten. :q

here we go  !-!



































Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev