Advertenties


Meganes voor onze Trouwdag (foto's pag. 13 )

Gestart door Christian de Vriend, 19 juli 2011, 23:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

@christian.
weet jij nog een alternatief? mag wel iets duurder zijn en dan wel met ontbijtje? ;)
Truckertje

Christian de Vriend

#76
Ik heb de notificatie maar eens aangezet,wist niet dat dit kon   8)7

U wenst,wij draaien,ik zal eens gaan rond snuffen waar jullie kunnen slapen/ontbijten

om hoeveel personen/kamers gaat het?incl of excl ontbijt?

Om terug te komen op de wagens,ik heb er 1 gevonden,het is geen megane,maar wel een renault,ik heb diverse keuzes gehad,en gekregen
bij deze wilde ik Karin,Edje en Mervin (therion) bedanken voor hun overweging om jullie wagens te mogen gebruiken,echt waar... vond het top  !-!
Het was mijn wens om meganes te hebben bij het vertrek bij het stadhuis,en om die colone zo groot mogelijk te maken,heb ik besloten om een andere renault te nemen
Het is daarom ook een Renault alpine GTA V6 geworden,zoals die hier onder staat,kon nog kiezen tussen een avantime (te groot) en een megane 3 cc cabrio
de megane hebben we sirieus overwogen,maar omdat die ook wit is,de just is wit,de linten zijn wit,en bloemen zijn wit,en ik in lichtere kleuren,hebben
we besloten om de alpine te nemen,zeker op de fotos,zal deze kleur een beter contrast hebben.





Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Christian de Vriend

Citaat van: Colin op 29 augustus 2011, 22:04:55
Wel normaal mee rijden he?! !-! ;)

Ik zou niet anders durven  :q

Dit beestje komt uit 87,dus moet met respect behandeld worden  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Nou ik zie ons al staan bij het stadhuis, vragent aan de ambtenaar "wat was ook alweer de trouwauto" (antwoord de ambtenaar :D geen Megane Coupe in iedergeval) o-)

Christian de Vriend

of heel simpen.... "een Renault"
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Gave auto Christian, veel plezier ermee op je trouwdag.

Dennis Postma

Eigenlijk gewoon DE trouwauto voor een Renault liefhebber. Neem een tip van mij aan. Probeer zoveel mogelijk van je dag te genieten zonder je zorgen te maken of alles goed verloopt, daar is de ceremoniemeester voor  ;).

Heatzone (Mark)

Wow goede keuze Christian! Hoop dat het een mooie dag word voor je :), krijgen wij ook daarna de foto presentatie te zien van in iedergeval de auto's :)?

Edwin Postma

Dat aanbod geld nog steeds mocht je je bedenken. Haha. Maar vette bak. Ben beniewd. Uhm janneke wou er liever een ontbijtje bij. Iedergeval k en janneke willen een slaapplek met ontbijt. Waar we ook rekening mee moeten houden is dat we laat op de avond binnen kunnen lopen.
Truckertje

Dante

#87
Citaat van: edje op 30 augustus 2011, 18:17:39
Dat aanbod geld nog steeds mocht je je bedenken. Haha. Maar vette bak. Ben beniewd. Uhm janneke wou er liever een ontbijtje bij. Iedergeval k en janneke willen een slaapplek met ontbijt. Waar we ook rekening mee moeten houden is dat we laat op de avond binnen kunnen lopen.
Zit er geen Campanile in de buurt?

[EDIT] Dichtsbijzijnde zit in Breda...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

ik ga morgen rond bellen voor de hotels
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Heatzone op 30 augustus 2011, 11:12:54
Wow goede keuze Christian! Hoop dat het een mooie dag word voor je :), krijgen wij ook daarna de foto presentatie te zien van in iedergeval de auto's :)?


jaa dat goed komen  :) zodra we ze hebben,zet ik ze in dit topic.

is het mogelijk om topic titels aan te passen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev