Advertenties


Stekker onder me stoel

Gestart door Jar, 17 juli 2011, 13:28:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jar

Hallo ik heb een megane van 2004 nu zit er een stekker los onder me stoel met een soord verklikker weet iemand waar deze van is de rest zit namalijk vast teves brand sosm me airbag lampje
alvast bedank voor de hulp.

Jeremy

Lijkt mij de stekker van de stoel airbag... en anders van de stoelverwarming als je die hebt

A110

Ik vermoed het schakelaartje voor de stand van je stoel.
Deze schakelaar registreerd hoever de stoel naar achteren of naar vooren staat dit ivm het ontploffen van de stuurairbag.

Deze hoort ergens op je frame of rails te zitten.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Roelk

Ik heb ook een stekker onder mn stoel
En heb geen airbags.
Of stoelverwarming.
Mischien van het lampje van je gordel

Jeremy

dat lampje gaat volgens mij via de sluitiing van de gordel, want als je de gordelpiep uit wil schakelen moet je ook bij de sluiting wezen

matthew

Idd zeer waarschijnlijk van je stand van je stoel.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Miss dat ik er tussen kan haken nu we toch over die stekker hebben: ik wil morgen mijn interieur grondig schoonmaken en alle stoelen demonteren om beter bij te komen met stofzuiger/doekje, Kan het kwaad dat als ik de Stekker uittrek dat er dan een storing optreed of erger de Airbag uitklapt? :?

Safety First namelijk!  ;)

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

A110

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 20 juli 2011, 00:43:41
Miss dat ik er tussen kan haken nu we toch over die stekker hebben: ik wil morgen mijn interieur grondig schoonmaken en alle stoelen demonteren om beter bij te komen met stofzuiger/doekje, Kan het kwaad dat als ik de Stekker uittrek dat er dan een storing optreed of erger de Airbag uitklapt? :?

Safety First namelijk!  ;)

Nee mits je het contact uitlaat dan gebeurd er niks en kan er ook geen storing in komen.


www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev