Advertenties


Klets maar raak DEEL 157

Gestart door Roadkill (Michiel), 9 juli 2011, 19:49:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Lijkt mij een (veel) te groot risico. Die meg zal nooit meer rijden als voorheen. En stel 't gaat mis? Dan is 't weg megane. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Mocht je het willen uitvoeren, dan door een pro bodyshop, die moeten dat echt wel voor elkaar krijgen. Je zal de boel waarschijnlijk flink moeten verstevigen met strut bars of whatever om de stijfheid van de body weer in orde te krijgen.
* nd-photo.nl zit te denken aan die de Discovery serie over West Coast Customs, die krijgen bijna alles voor elkaar

Dennis Postma

Ach ja, je moet ook wat te dromen overhouden he. :)

Robin

Citaat van: Rogier op 16 juli 2011, 12:19:18
Gisteren met Robin en team MSR na de foodstrip geweest in Amsterdam zuid-oost voor een meeting, het was wel een meeting georganiseert door de Honda clubs, was goed te doen :) veel mooie auto's gezien (heb geen foto's) en veel mooie dames gezien :P. Er kwamen ook mensen uit België en uit Duitsland !-! met mooie wagens.

MSR represent :grin: Was goed druk ook, daarna nog even industrie-terreintje opgezocht was ook weer lekker :grin: :grin:

Zoals de Amsterdammers zeiden; Het was áán vriend! :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

@Rodney
Nog gecondoleerd met je verlies.


Rebecca Fontijn

@ rogier en robin niet ff mij gebelt he had ik ook ff aan komen fietsen

Dennis Postma

Wij hebben gisteren na onze Lambo ook maar onze Clio laten chippen.










En Xsena ook natuurlijk. 8)7

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

De jongste van de 2 katten. Die andere heet dus Clio. :D

Roy (Coup a One)

Vraagje :?

Hoe plaats je foto's van mijnalbum.nl hier op het forum :?

Rogier

de gewenste foto aanklikken, dan wordt ie groter. dan de bovenstaande link kopieëren, dan kan je foto's toevoegen hier aan het forum

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 18 juli 2011, 11:08:14
de gewenste foto aanklikken, dan wordt ie groter. dan de bovenstaande link kopieëren, dan kan je foto's toevoegen hier aan het forum

En heb je dan meteen alle foto's?

Dennis Postma

Om m zichtbaar te maken in je bericht moet je op het foto icoontje klikken dan krijg je iets van img en img. Daar tussen plak je de link waar Rogier het over heeft. Zo krijg je de afbeelding zichtbaar.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 18 juli 2011, 11:44:11
Om m zichtbaar te maken in je bericht moet je op het foto icoontje klikken dan krijg je iets van img en img. Daar tussen plak je de link waar Rogier het over heeft. Zo krijg je de afbeelding zichtbaar.

Het is me bij wat proberen al gelukt maar toch ieder bedankt !-! ;)

Edwin Postma

morgen eindelijk weer aan het werk 8)7
net 2 weken vakantie gahad en mog vandaag thuis blijven.
morgen mogen we om 4:19 weer gaan laden voor de universiteit en het ziekenhuis in groningen en dan nog even naar amersfoort en een adresje in zwolle.
dan zijn we om 14:50 weer klaar en kan ik de boel hier weer op stelten zetten :D :q
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev