Advertenties


Klets maar raak DEEL 157

Gestart door Roadkill (Michiel), 9 juli 2011, 19:49:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floortje

Voor de paar uur dat dit mooie weer nog duurt ze voor spellen voor a.s. zondag franse autodag ook regen hier :S

Hier op mijn kantoor is het niet te harde echt smerig warm ( helaas geen airco )

nd-photo.nl

Citaat van: Rogier op 12 juli 2011, 14:02:09
zojuist geconstateerd dat mijn accu overleden is, bestaat er voor de megane coupé 1 een zwaardere accu ??

Wat had je erin zitten? Ik heb niet zo heel lang geleden Exide Premium gekocht.

Citaat van: nd-photo.nl op 24 mei 2011, 21:21:54
[.....]

Daarnaast ook een nieuwe accu besteld en ingebouwd zoals sommigen al hebben kunnen lezen in de Overige sectie van RMC Phase 1. Heb gekozen voor een Exide Premium *** EA530 (53 amp / koude start 540A). Er zit ook een zogenaamde Charge Control functie op, ziet er leuk uit :)


Exide Premium *** battery with Charge Control by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


Old vs New - "Mega Force" vs Exide Premium by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Maikel

Zo, kan eindelijk m'n 'oude' stuur eraf, had niet de goede torx schroevendraaier. nu nieuw gereedschap binnen en kan de nieuwe erop! :)
aka. Blackwuppie :)

Dennis Postma

Kijk eens aan. Ben benieuwd.  :)

Nicole

Maar een aantal anderen wel haha :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

#50
Citaat van: nd-photo.nl op 12 juli 2011, 09:51:01
Terwijl ik Windows heb meegemaakt vanaf Windows 3.11 > Win95 > Win98 > Win98 SE > Win ME > Win2000 > WinXP > Win Vista > Win7 Pro.
...
Je betaald meer voor Apple spul, maar je krijgt er ook veel voor terug! En tweedehands waarde blijft hoog, dat zal je niet zo snel meemaken bij een Windows pc.
Hetzelfde pad heb ik ook gevolgd. Hier & daar een server OS tussendoor. Moet ik wel even aan toevoegen dat 2 PCs op WinXP Pro zijn blijven hangen: De MediaPC omdat de SB Live! 5.1 niet onder Vista of 7 gesupport wordt & de Download PC omdat het een Pentium III 550 is... Verder is m'n powerhouse een DualBoot Vista Ultimate-7 Ultimate & de 2 laptops draaien op 7 Ultimate. En natuurlijk blijft dat spul duur. Je kan er maar 1 OS op draaien... :q

Citaat van: Nicole op 12 juli 2011, 13:28:47
Is het ondertussen niet handig een speciaal ICT topic te openen? :q
Zijn zoveel ICT'ers nu. :P
Hahaha... :D De Mégane IT Club... Een apart IT subforum zou een idee kunnen zijn...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Goed, graag weer back on topic. Mocht er behoefte zijn om een specifiek ICT/Computer topic te openen is die mogelijkheid er natuurlijk. Hier graag weer verder met de bureaubladen.  :police:

Rogier

ik heb al een nieuwe besteld bij de brezam met wat club korting :), ik heb nu een 56 a inplaats van 44 a. wilde het liefst nog een zwaardere maar die past ten eerste niet in me ruimte :P en ik moest eerst kijken hoeveel ampere me dynamo had daar had ik geen zin in, en geen tijd voor.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 12 juli 2011, 21:12:22
ik heb al een nieuwe besteld bij de brezam met wat club korting :), ik heb nu een 56 a inplaats van 44 a. wilde het liefst nog een zwaardere maar die past ten eerste niet in me ruimte :P en ik moest eerst kijken hoeveel ampere me dynamo had daar had ik geen zin in, en geen tijd voor.

:x Niet persoonlijk bedoeld maar tijd heb je niet :neen: tijd krijg je Y :D :q :grin:

Rogier

Niet als je nog genoeg te doen heb deze week.

Nicole

Tijd maken is inderdaad niet altijd makkelijk.. :neen:

Ik ga zo even kijken hoe mijn megane erbij staat!
Als het mogelijk is ga ik ook wel ff wat foto's maken. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 13 juli 2011, 12:47:53
Niet als je nog genoeg te doen heb deze week.

Hoe het ook zal zijn "de tijd haal je toch nooit in" dus welk nut heeft het om je er drukker op te maken dan nodig is, wel kun je wat tijd inlopen maar inhalen zal je nooit lukken :neen:

matthew

Maatje groter accu kan gewoon hoor Rogier,ik had er een 50ah 600a in zitten.

@Rebacca mooi dat de cabrio blijft.

Erwin Haanen

Nu ben ik echt een noob op velgengebied,snap nix van et enz,dus daarbij ook mijn vraag past dit ;

act 3 18 inch

Achter:
9,5 J
18 inch
ET 50
Banden: 255-35-18

Voor:
8,5 J
18 inch
ET 40
Banden: 225-40-18


bedankt alvast
megane 4 station 1200 gtline

matthew

Voor achter zal je je kassen moeten laten rollen.
Voor past wel,want je gaat met je et waarde omlaag dus met het wiel meer naar buiten.
Met achter ga je denk ik met het wiel net iets naar binnen toe ook met het hart.
en 255 is erg breed voor op een megane.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev