Advertenties


Klets maar raak DEEL 157

Gestart door Roadkill (Michiel), 9 juli 2011, 19:49:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Truckertje

Rebecca Fontijn

ff ter onzinnige info mn dak wordt pas in september vernieuwd kwam vanalles tussen dus de fotos van het werk komen ok pas in september

nd-photo.nl

@edje
Damn dat gaat nergens meer over haha! Ben nog steeds geen fan van het model...al moet je met 500pk daar schijt aan hebben :)

Christian de Vriend

Kan iemand mij helpen met het volgende?

ik zoek het lettertype van renault,megane en coupe

zoals die op de megane 1 staan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

@Christian, ik heb geen idee. Ik weet wel dat er in het verleden al eens vaker naar gevraagd is, dus wellicht dat je iets kan vinden met de zoekfunctie.  :huh:

Wat betreft die Audi A1 moet ik zeggen dat ik het geen verkeerd karretje vind. Ik heb er al eens in mogen rijden en het rijd heerlijk. Al hadden ze de kont wel iets sportiever mogen maken door bijvoorbeeld de achterlichten iets hoger te positioneren. En de prijs is gewoon veel te hoog. Verder lijkt het mij wel erg vet om daar eens 324 km/u mee te rijden. Dan is de snelheidsbeleving wel extreem volgens mij.  :9~

nd-photo.nl

#155

Tedo

Dit letterfont gebruikt Renault tegenwoordig echter niet meer.

Christian de Vriend

kijk,daar kan ik wat mee :D

Waar ik alleen nu mee aan het worstelen ben is mn avatar, ik heb een foto in jpeg die 150 breed,ik vul de link in
ik zie dan rechts het plaatsen verschijnen,klik ik op profiel veranderen,is vervolgens de link weg,en geen plaatje

wat doe ik verkeerd? en de link foto uploaden kan ik ook niet vinden  :)

Of ik ben nu zo aan het turen,dat ik er helemaal overheen kijk.

hier is btw de link van de foto
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Ik zou de foto uploaden naar een andere host (bv plaatjesupload.nl) en dan de juiste link copyen voor je profiel

Christian de Vriend

jaja... het is dan toch gelukt

bedankt Andy  !-! !-! !-! _o_ _o_ _o_ _o_
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

Ik zie nog niks.

Ik heb 'm ook ff in mijn photobucket gezet. Zeg het maar of ik 'm ff plaatsen moet.  ;)

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl



nd-photo.nl

Kijk dat ziet er beter uit :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev