Advertenties

Middenarmsteun Renault Megane cabriolet 2000

Gestart door Thijsje, 5 juli 2011, 15:52:35

Vorige topic - Volgende topic

Thijsje

Goedemiddag!

Flink gezocht hier op het forum, maar geen specifiek antwoord kunnen vinden.

Ik wil een middenarmsteun voor mijn Megane Cabrio uit 2000. Het probleem is echter dat de bediening van de achterramen achter de handrem zit. Montage op de middenconsole is hierdoor niet mogelijk. Een andere mogelijkheid is een losse armsteun welke in mijn leren bekleding geschroefd moet worden. Dit zit ik absoluut niet zitten.

Inmiddels een aantal Renault dealers afgebeld voor een originele armsteun, maar geen resultaat (een eventuele originele armsteun wordt niet meer gemaakt/geleverd).

De enige mogelijkheid die ik tot nu toe heb gevonden is er eentje van Kamei. Ik zou het alleen niet erg vinden als ik iets minder kwijt zou zijn dan € 195,00  ;)...

Heeft iemand hier ervaring mee?

Rohald

Ik heb zelf onlangs een kamei gemonteerd. En ik ben er erg tevreden mee. Kan goed bij de knopjes voor de achterramen.
Heb hem via marktplaats gekocht. Denk toch dat je marktplaats goed in de gaten moet houden hiervoor.

Zelf wil ik hem nog laten bekleden in dezelfde kleur bruin leder als mijn interieur (dus als iemand nog een goed adresje weet voor alleen mijn armsteun  !-!)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Thijsje

Die Kamei ziet er ook zeker goed uit! Goed om te horen dat hij ook mooi past. Wat heb je er zelf voor betaald als ik vragen mag?

Thijsje

Ik neem trouwens aan dat het de bewegingsvrijheid van de stoel niet beperkt? Vanwege mijn lengte moet ik de stoel in de verste stand naar achteren hebben staan...

Rohald

ik heb er in april € 70,- voor betaald. heb hem sindsdien nog 1x op marktplaats zien staan. en ik heb er ook lang naar uitgekeken. dus ze zijn wel heel schaars.
de ruimte is prima. ik ben ook best lang (al staat mijn stoel niet helemaal naar achter), maar ik kan mijn stoel gewoon vrij bewegen.

zou hem echt niet meer willen missen  :neen:
The Taz

Thijsje

Dat kan ik me voorstellen! Heb al in heel wat auto's gereden met armsteun, het is echt stukken fijner! En montage is ook heel goed te doen lees ik?

Rohald

de verkoper bood aan om hem te monteren. nog geen 2 minuten en hij zat erin.

en als je ooit je auto wilt verkopen zonder armsteun, dan zie je er niets meer van.
The Taz

Thijsje

Super, weet ik daar in ieder geval genoeg over. Dankje!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev