Advertenties

Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 9

Gestart door Stefan, 2 juli 2011, 22:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Nicole

Citaat van: nd-photo.nl op 13 juli 2011, 19:30:04
Ik zoek me niet rot, maar had hetzelfde probleem. Of simpelweg te duur (vond ik tenminste). Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar cosmetische verbeteringen moeten sneller haha
Hier vind je ze voor €10 a €15 op de sloop.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tedo

cmonsprenger

Heb hier nog een linkje waar de cupra R lip nog wat goedkoper is! zit er zelf ook nog aan te denken op mijn stilo te monteren. Blijf het een mooie lip vinden, past op veel auto's dus zou goeie keuze zijn! en voor 27,5 euro is het goed te doen toch?
http://www.seat-leon.de/shop/seatleon/product_info.php?cPath=33&products_id=181

Dante

Citaat van: Roelk op 13 juli 2011, 19:17:15
Iemand toevallig een Laguna lip gevonden.
Want zoek me rot maar kan niks vinden..

BVD
Heb op eBay UK twee verkopers gevonden, maar geen internationale zendingen. Heb ook op eBay UK 2 volledige voorbumpers van een Laguna inc. lip gevonden rond de 55 euro, ex. internationale verzending van 30, 40 euro. Voor de rest online weinig. Een sloop hier in de buurt had een volledige voorbumper van een Laguna liggen voor 6, 7 tientjes. De Espace bumper die er naast lag zal ook wel zoiets kosten... Vond ik vooralsnog een beetje duur voor alleen de lip, maar nog altijd beter dan 102 euro ex. BTW bij de Renault dealer voor alleen de lip... 8)7

Zag nog een verlaten Laguna langs de weg staan (schades rondom, lekke banden) met een :police:-briefje erop dat-ie binnen 2 weken na dagtekening (7 juli) afgesleept werd. Probleem: Recht voor de deur van mensen geparkeerd...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Roelk

Dante

Citaat van: theedooz op 13 juli 2011, 21:21:01
Daar was die lip al vanaf? :D ;)
Nope... Nog niet... Maar, recht bij mensen voor de deur... Maar ook, binnenkort toch afgesleept door :police:
Citaat van: Roelk op 13 juli 2011, 21:54:32
Tog vind ik de Laguna lip mooier :p
Ik ook..!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Jammer dat deze bumper voor de fase 2 bestemd is, vindt hem namelijk zo mooi "dat 't niet eens past" :huh:

Tedo

Zet je er toch een compleet phase 2 front op? Wel wat meer werk, maar wel te doen volgens mij.  ;)

Nicole

Citaat van: DanteG op 13 juli 2011, 22:12:43
Nope... Nog niet... Maar, recht bij mensen voor de deur... Maar ook, binnenkort toch afgesleept door :police:Ik ook..!
Eerst ff lipje eraf halen. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tedo

In Leidschendam stond jaren lang een Audi 100 met die velgen: cult!  :afro:

nd-photo.nl

Ik vind het er niet uitzien, maar dat is persoonlijk :)

@Nicole
Waar is hier? Anders moet ik een keer jouw richting uitkomen!

Edwin Postma

Citaat van: Coup a One op 13 juli 2011, 22:40:48
Jammer dat deze bumper voor de fase 2 bestemd is, vindt hem namelijk zo mooi "dat 't niet eens past" :huh:

er zijn in het verleden wel een paar geweest die een phase 2 bumper pas hadden gemaakt op een phase1.
vind het echt een hele gave bumper.
mocht ik het in me hoofd halen ooit een andere bumper te plaatsen dan word het deze of 1tje die niemand hier heeft.
Truckertje

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev