Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 9

Gestart door Stefan, 2 juli 2011, 22:11:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rogier

zoals Roy al zegt, het is wat anders dan angel eyes die zijn zo standaard geworden ;)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Truckertje

juul


Tedo


cmonsprenger

#155
Citaat van: Nicole op 26 juli 2011, 15:08:21
Is dit niet de oude van Simon?: http://link.marktplaats.nl/468908082

Sorry voor het ophalen van een oud bericht, maar ben op vakantie geweest dus ff 2 weekjes geen internet haha. Maar hier wou ik toch wel ff op reageren, dat is inderdaad de mijne, scherp opgemerkt nicole. Erg jammer dat ie weer op internet staat meteen. Ik vertrouwde hem al niet, coupe is uiteindelijk erg goedkoop (Lees veel goedkoper dan ie nu te koop staat op internet:O) de deur uit gegaan omdat ie anders 4 nieuwe banden moest voor apk etc en maar geld bleef kosten. We kwamen er niet vanaf, kwam er uiteindelijk een ja wel met zn gezinnetje, vrouwtje kindjes mee proefritje gemaakt en in de auto zei hij tegen mij dat hij erin ging rijden, en zijn vrouw vertelde tegen mn ouders dat zij erin ging rijden. Nouja dat was ook al beetje vaag, was volgens mij gewoon een handelaar maar hield zich beetje van de domme, ook met overschrijven enzo, alsof ie niet wist welke papieren ie nodig had enzo. Beetje mooi theater spel allemaal. Maarja de auto is iig weg, en ik heb mn geld

Jammer dat ie zo te koop staat weer, ik had hem liever hier in de club gezien, dat er iemand echt blij mee was. Jammer zo van je eerste eigen autootje waar je veel mee hebt beleefd en gesleuteld...Zit er aan te denken die man te mailen, dat het een beetje triest is hoe ie het gespeeld heeft. Ik hoop dat ie ooit nog terug in de club komt, blijft toch een leuk ding zo toch.

edit: apk klopt ook al niet, was tot augustus dit jaar en daar kwam ie met deze banden nevernooit doorheen, en zo te zien zitten dezelfde banden er nog op, dus waarschijnlijk niet echte apk erop, maar wss zo'n ik-koop-mn-auto-door-de-apk-heen

nd-photo.nl

Je wint niets met het mailen van die vent, zal waarschijnlijk weer een l*lverhaal ophouden waar je niets mee opschiet. Wees blij dat je nog geld voor je auto hebt gevangen en dat je mooi op vakantie bent geweest :)

Rogier

klopt jij bent er vanaf en hebt er geen kosten meer voor ;), hij blijft er misschien nog en tijd mee zitten :P en heeft er misschien meer kosten voor moeten maken.

cmonsprenger

Tja das waar, hebben jullie helemaal gelijk in, het doet wel een beetje pijn.. Maar gewoon het feit om hem te laten weten dat het een beetje triest was, maarja is niet anders. Laten we hopen dat hij er dan iig HEEL lang mee blijft zitten :grin: Klopt het geld heb ik wel, al was het wel weinig voor het beestje maarja 't is momenteel beetje stormloop op internet met meganetjes he 8)7

Genoeg er maar weer over, kunnen weer verder met gezien op marktplaats relateerde dingen  anders wordt er iemand boos :police:!-!  (grapje hoor)

Dennis Postma

We zullen niet zo snel boos worden hoor.  ;)

Maar laten we het inderdaad maar weer over de Megane's en Megane gerelateerde artikelen op MP, speurders enz. enz. hebben.

Het valt me trouwens wel op dat in het bijzonder de coupe's nu echt goedkoop aan het worden zijn. Je treft er steeds meer onder de 1000 eurie, en dat zijn niet alleen phase 1 modellen. Dat bied nog eens mogelijkheden.  ;)

nd-photo.nl

#160
Heat wrap voor een zacht prijsje!
http://link.marktplaats.nl/470787613

spoilers voor op de ruitenwissers
http://link.marktplaats.nl/470597500

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015


Rebecca Fontijn

die gele komt inderdaad uit purmerend hij heeft bu een alfa romeo ....beetje jammer weer

Roelk

Dat dashboard  is netjes ja.
Ik heb die van mij ook een keer blauw gespoten.
Maar dan zie je niks meer omdat het reflecteert op je ruit.
Dus weet niet of Dat bij deze ook zo is..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev