Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 43

Gestart door Stefan, 30 juni 2011, 23:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Christian de Vriend

@Andy

kleine waarschuwing,ik heb precies de zelfde achterlichten gehad,en en 1,5 jaar had ik al een aquarium met groen planten spul er in
ik zou even rondom een kit naadje leggen,dan sluit die goed af.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Hmm dat heb ik voor mn achterlichten inderdaad nog niet gedaan, thanks voor de tip. Speaking of, gisteren reed ik achter een Honda Civic die serieus en aquarium erin had. Je zag het water gewoon klotsen hahahaha! Helaas dat de auto niet stilstond, anders had ik de bestuurder er wel even op gewezen.

Tedo

Ik moet zeggen dat ik dat bij de gewone achterlichten van de Megane I coupé phase 2 ook vaak zie: vanmorgen weer een zwarte cabrio op de A13 die één aan de onderzijde donker achterlicht had (daar stond dus 4 cm water).

Dante

Onze bussen hebben daar ook veel last van. Je zou toch mogen verwachten dat die afdichtrubbers hun werk toch enigszins zouden doen...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

het blijft rubber,dat kan gaan lekken in de loop der tijd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

een maat van mij heeft het ook water in zijn achter lichten zitten, zijn kofferklep blijft niet eens meer open staan omdat dat ding zo zwaar is geworden :P

Tedo

(grote) spoiler achterop? Had ik ook bij mijn 19 en Megane I ph.2 hatch

Rogier

hij heeft er wel 2, maar laten we verder ontopic blijven.

Dravious (Dennis)

Net de Filter erop gezet. het is i.p.v. een K&N een Piper geworden maar het geluid is lekker :D

Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

nd-photo.nl

Oe netjes! Ik ben zelf voor de Pipercross Venom gegaan ipv de Viper. Hoe heb je je koudelucht buis verder aangesloten, anders gezegd; waar haal je jouw koude lucht vandaan?

Dravious (Dennis)

Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Christian de Vriend

netjes gemonteerd dennis  !-!

merk je er ook wat van in het gedrag van de motor?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Gezien de actie "leukste dorp van overijssel" heb ik tijdelijk een sticker op mijn kentekenplaathouder, want ja
"je zegt toch geen nee, als je een prijs kunt winnen" (door hem erop te plakken "Borne, het leukste dorp" en een foto te maken) !-! o-)




En voor wie het nog niet wist of niet gezien heeft, de Custom kappen zijn gemonteerd en ze houden het goed Y


Dennis Postma

Misschien even een totaal plaatje Roy? Ik vind zo in kleur best meevallen eigenlijk in detail. Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev