Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 43

Gestart door Stefan, 30 juni 2011, 23:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Rebecca: leuke spoiler! moet die nog wel gespoten worden of laat je hem zo?  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

@ShiftGear de planning is dat die zwart blijft en dat ik dan met gele accenten aan de gang ga moet alleen nog ff kijken hoe en wat
en ach heb tot volgend jaar april dan begint het seizoen weer he  !-!

Dennis Postma

Volgens mij valt het mee met deze spoiler maar toch even voor de zekerheid. Zitter geen scherpe punten aan de spoiler die uitsteken?  :huh:

nd-photo.nl

Zoja: dan gaat de politie er een probleem van maken namelijk

keesos

Nieuwe banden :) en nu met de goede hoogte.
Merk is maxxis, wilde deze eens proberen, na het horen van goede ervaringen uit de familie/vriendenkring.

Verder nog nieuwe motorolie+oliefilter en een nieuw luchtfilter gemonteerd, en een nieuwe ashoesklem rechtsvoor.
Oja en carbonwrap op de b-stylen.

De megane wil nu nog graag een nieuwe einddemper en dan kan ze der vast weer een dik jaar tegen !-!

Rebecca Fontijn

leuk dat jullie mee denken nee zitten geen scherpe uitsteeksels op het is dat die dingen er onder zitten om te bevestigen anders had ie zo over mn kofferbak geschoven

Tedo

Beter zo Keesos!

Wat heb je onder je voorbumper gemonteerd?

keesos

 !-!

Ohw das een seat leon cupra-r lip :q
Is goed pas te maken en niet duur +/- 30~35 euro.

Tedo


Edwin Postma

mooie meg 2 heb je.
al had ik er persoonlijk een lekkere diepe zwarte velg met een gepolijst of rood randje onder gegooid :q
Truckertje

Benjamin Renon

#190
Ziet er goed uit Keesos. Denk dat je bij normaal gebruik weinig merkt van de banden. Als je een wat sportievere rijstijl hebt zul je wel verschil merken.

Edje wanneer komt jouw schroefset eronder? :P Wordt wel eens tijd om te zakken. En nee ik doe niet aan sponsoring
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

ben aan het sparen ben.
al heb ik net wel een vette aankoop gedaan bij Roy.
een centreerring om de pook :D
Truckertje

Stefan

Staat meteen een stuk beter op de juiste bandenmaat.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Truckertje

matthew

Niet echt heel bijzonder,maar ik heb nieuwe wielbouten en nieuwe slotbouten gemonteerd.(alle 4 de wielen)
Mijn andere bouten werden beetje roestig van alle water en dat wou weer beetje op velg neer komen en dan kan ik blijven schoonmaken.
Dus dit is beter.

Nu is alles weer nieuw glimmend  :)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev