Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 43

Gestart door Stefan, 30 juni 2011, 23:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Vandaag nieuwe vervangende angel eyes gekocht http://link.marktplaats.nl/462736719 dit omdat de huidige angel eyes flink beschadigd en dof waren, verder heb ik vorige week de Coupé platen overgenomen van Michel Veltman en vandaag schoongemaakt !-! :q

Tevens vandaag de custom kappen voorzien van gaas, morgen de achterbumper en alles verlijmen en monteren Y Ook heb ik afgelopen vrijdag de Megane voorzien van 'n nieuwe knipperlicht-fitting (zowel links als rechts) en heb ik het daschbordkastje voorzien van nieuwe schanierklemmetjes, zo ook de mist achterlichten vervangen en nog een aantal kleine restdeeltjes v/d Megane "wat zijnwe toch weer goed bezig v/d Megane" o-)

nd-photo.nl

#16
Weer wat puntjes aan gepakt

-Pipercross Venom luchtfilter (Raid HP Maxflow vervangen)
-Ltec Airduct
-Sparco pedalen (originele pedalen vervangen)
-Rally sticker op raam (mn website + vlaggetje)
-Broadway 240mm binnenspiegel
-Korte antenne geplaatst

Foto's volgen binnenkort!

Ook binnenkort:
-Silvatec zilveren knipperlampen
-FSE Powerboost Valve


JanJ

Was meer noodzaak, helaas.................. :neen: : Nieuw raammechanisme laten plaatsen t.b.v. 1 van de achterruitjes van de CC.

Alles werkt weer naar behoren maar dat mag dan ook wel weer als je ziet wat zo'n mechanisme alleen al kost.......................  8)7

Maikel

Toestraks al gezegt maar er zijn een hoop berichten in eens weg! :O

Nog niet gemonteerd maar wel binnen, sport stuur met snap-off :)
aka. Blackwuppie :)

matthew

En Maikel er is ook al gezegd dat er naar gekeken wordt,maar voorals nog zullen de berichten wel weg gaan blijven.
En waarom het is gebeurd weten we ook nog niet.

Maikel

Ik bedoelde meer van, dat ik toestraks ook al gezegt had dat ik iets nieuws had ;) en even later was alles verdwenen maar daar had ik het niet over, waarschijnlijk dat het zo wel overkwam/overkomt.
aka. Blackwuppie :)

nd-photo.nl

Inmiddels ook een EVO spoiler gescoord, nu nog monteren. Alle tips zijn welkom: EVO Spoiler montage tips !

Tedo

#23
Nog niet gemonteerd (want het is de winterset), maar zo gaan ze er als het weer kouder wordt straks onder:


Ik vond in de zomer en in de winter met dezelfde kleur rijden wat saai.

Edwin Postma

Truckertje

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 12 juli 2011, 20:27:47
knappe wielen hoor 8)7

Dat zijn ze (zou wel eens willen weten welke het zijn) ;)
Maar zijn deze velgen ook pekel bestendigd :?

keesos


Tedo

Klopt, het zijn standaard 17" Nervasport velgen van Renault (ik hou van origineel wat dat betreft), maar dan in hoogglans zwart met zilverkleurige accenten.
Of ze pekelbestendig zijn zullen we dan wel merken; misschien dat ik ze nog wissel met de zomerset (dezelfde velgen, maar dan "gewoon" in zilver).

Edwin Postma

Truckertje

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev