Advertenties


Blauwe tellers

Gestart door Tuned, 8 april 2005, 12:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

peterachterop

nee dat wordt te donker.

Robin

Als jullie nou eerst even allemaal de tijd nemen om mijn post te lezen ....  :-X :-\

optie 1 : Alles helemaal overnieuw doen met blauwe led met de goed sterkte
optie 2 : Een heldere plaat die blauw spuiten met transparante blauwe lak (achterlichten lak) en daar je ORIGINELE lampjes achter houden. (dit werkt wel het werk namelijk ook bij de ventilatie unit  ;))

Niet EN EN maar OF OF

ik hoop dat het nu wel duidelijk is  ???

peterachterop

het is ook wel duidelijk alleen wat je zegt van blauw spuiten heeft geen zin. je moet blauw glas hebben. nu komt er alsnog wit licht door omdat je alleen aan t begin en einde van de plaat een mm blauw hebt wat geen effect heeft.

Ik heb het zelf ook geprobeerd maar haalde niks uit. en om het weer opnieuw open te breken heb ik geen zin in.

De oranje units namaken met de zelfde buigingen in t glas is iig al een hels karwei wat zeker 2 dagen in beslag neemt. volgens mij heb ik de mijne nog wel ergens liggen.

Robin

Oke misschien bij de tellers niet dan ... bij de ventilatie unit werkt het iig wel.
Alleen is het nadeel daar dat je het roderandje van de warm/koud knop moet ontwijken en dat is lastig.
Ik ben nu bezig met een stikkerboer die de complete stikker kan maken in zwart / transparant en dan ga ik de warm/koud knop uitvoeren met blauwe en rode leds dat word denk ik nog strakker.

M.V.G

Tuned


Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  8 november 2005, 10:59:04
en als je nou aan 1 kant van het plexiglas van dat matte plakplastic plakt?
dit zou naar mijn inzien het licht moeten breken en het over het gehele vlak moeten verdelen.

blauwe Ledjes en Blauwe Plexiglas plaat werkt volgens mij niet.

ledje wat schuren helpt ook..

miss dat ik me er van het winter aan gaat wagen :D

JaspeR

O.k. maar stel dat je het probleem plexiglas hebt opgelost..... Dan zit je nog steeds met het feit dat de plaar die daarop geplakt zit (met alle nummertjes e.d.) ook nog eens oranje is uitgevoerd aan de achterzijde!
Hoe los je dit dan op?

En de ventilator unit....... De knop met tanden die de kabes bestuurd zit vast met een ijzer lockringetje. Krijg je deze er makkelijk uit? Heb het al wel geprobeerd maar helaas.... niet gelukt.

Robin

Dan heb jij weer een andere unit , bij mij is het plexiglas oranje en de plaat waar de wijzerplaten op zitten gewoon doorzichtig? voor zover ik heb gezien.

Die ventilatie unit moet je gewoon uit elkaar slopen, het is te doen maar het gaat niet ff 1,2,3 lkkr makkelijk.
Tevens zal je iemand moeten vinden die de belettering hiervan voor je overnieuw kan maken aangezien het een sticker is die op de oranje plaat is geplakt. Die kan je er niet zo even afhalen.
Met dit soort projectjes moet je af en toe wat , weloverdachte , risico's nemen zeg ik altijd maar. Er is altijd een risico dat het net niet zo gaat als je hoopt (dan is de sloop een leuke uitkomst.) als je deze risico's niet wilt nemen kun je het beter laten doen of gewoon oranje laten.

Tuned


peterachterop

dat zijn toch de ph 2 tellers?
zo niet zou je mij kunnen pm en hoe je t hebt gedaan?

Tuned

helaas heb ik dat niet gedaan maar volgens mij zijn dit inderdaad 16 v tellers, de jongen die dit gedaan heeft (oosterijker) had geen problemen met de andere tellers alles werkte goed

Stefan

Citaat van: peterachterop op 11 november 2005, 11:53:48
dat zijn toch de ph 2 tellers?
zo niet zou je mij kunnen pm en hoe je t hebt gedaan?

zo te zien zijn dit GEEN Fase 2 tellers..... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remco v.K.

dit zijn phase2 tellers


8)

Ferdi

ja klopt, maar daar zit het stuur aan de verkeerde kant....  ;D  ;)

berry_p

dat is pas knap gedaan  :)

Robin

inderdaad , die blauwe tellers gaat nog wel lukken ,
maar dat stuur verplaatsen hmmmz  :) :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev