Advertenties


Blauwe tellers

Gestart door Tuned, 8 april 2005, 12:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tuned


EbOoZ

Ben je al iets opgeschoten Robin? Ik ben echt benieuwd naar het resultaat :D

wess

voorlopig heeft nog weinig gedaan............. :D

dus ik denk dat ie nog niet zijn tellers blauw heeft ;)

Robin

neej ,eerst rijden  ;D en op vakantie  :D

Na de zomer gaat het projectje verder.

M.V.G

Roeland

enne?

al iets opgeschoten?

fotos...

mvg

Robin

Foto's komen als ik klaar ben. Daar hoef je voorlopig nog niet op te rekenen.
Aangezien ik nog geen mooie donor unit heb gevonden.  >:(

Ik heb alles thuis liggen en aangezien de winter maanden er weer zijn zal het zo langzaam aan wel gaan gebeuren.
Zodra er vorderingen zijn volgt er zeten een updatje hier en in mijn project.

By the way , peter als je die plexiplaat nog hebt kan je het wel goed verlicht krijgen hoor.
Je hebt alleen verkeerde leds gebruikt. Deze zijn veels te fel daardoor krijg je die "hotspots".
Wat je ook kan doen is de plaat met achterlichtenspray blauw spuiten (word in duitsland veel gedaan). dan kun je de originele
lampjes laten zitten.

M.V.G

EbOoZ

Als je de plaat blauw gaat spuiten, wordt de verlichting dan niet veel te donker?!

Robin

Niet als je zoals peter de plaat hebt in blank plexiglas.
Dit gaat niet op als je een oranje plaat hebt natuurlijk.

M.V.G

peterachterop

welke plaat wil je blauw spuiten?

EbOoZ

Ah ik snap em:

De originele (oranje) plexiglas plaat vervangen door een blanke en deze blauw spuiten :D

peterachterop

als dat t geval is zal t niks uitmaken.
die plaatjes zijn zo gebogen dat ze het licht door t pleksiglas verplaatsen zoals glasvezel. dan maakt t niet uit of de buitenkant van dat stuk blauw is.

Robin

als je plaat eerst oranje was , en j eer nu een blauwe indoet is je verlichting blauw.
Let wel dat je dan geen ledjes meer moet gebruiken maar gewoon de originele verlichting.

Tuned

Citaat van: Robin op  7 november 2005, 12:57:42
Foto's komen als ik klaar ben. Daar hoef je voorlopig nog niet op te rekenen.
Aangezien ik nog geen mooie donor unit heb gevonden.? >:(

Ik heb alles thuis liggen en aangezien de winter maanden er weer zijn zal het zo langzaam aan wel gaan gebeuren.
Zodra er vorderingen zijn volgt er zeten een updatje hier en in mijn project.

By the way , peter als je die plexiplaat nog hebt kan je het wel goed verlicht krijgen hoor.
Je hebt alleen verkeerde leds gebruikt. Deze zijn veels te fel daardoor krijg je die "hotspots".
Wat je ook kan doen is de plaat met achterlichtenspray blauw spuiten (word in duitsland veel gedaan). dan kun je de originele
lampjes laten zitten.

M.V.G


je bedoeld dan ook dat je overal blauwe puntjes krijg/?
even de kop van de led iets schuren zodat hij het licht verdeeld in plaats van recht naar voren straal.

of word het gewoon te warm?

peterachterop



Dat komt zoals ik al zei doordat het licht door het gebogen deel op verschillende plaatsen onder de telleer wordt weergegeven..
Ale je dat pleksiglas van blauw glas hebt zou het wel kunnen. Wit glas wat alleen blauw is van buiten schijnt wit.

Timo Zuiderduin

en als je nou aan 1 kant van het plexiglas van dat matte plakplastic plakt?
dit zou naar mijn inzien het licht moeten breken en het over het gehele vlak moeten verdelen.

blauwe Ledjes en Blauwe Plexiglas plaat werkt volgens mij niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev