Advertenties


Blauwe tellers

Gestart door Tuned, 8 april 2005, 12:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert yellowDevil

Die blauwe verlichting is echt supercool, zeker die met die rode wijzers  8) :o 8)

Heb toevallig op mijn werk nog een aantal m? blauw plexiglas zien liggen waar we niets mee doen, denk dat ik ook maar es wat ga proberen  :D

btw die van mij is ook een phase 1, dus als ik er aan begin denk ik dat ik een ??how to d.i.y.?? topic aanmaak.

EbOoZ

Dat topic ga ik zeker volgen dan :D

Robert yellowDevil

Weet iemand toevallig nog een leuk i-net adresje voor normaal geprijsde blauwe ledjes?

Bij mij in de buurt verkopen ze die wel, maar ze zijn K!@#$ duur of hij heeft ze niet voorradig  ???

peterachterop



Robert yellowDevil

Nou zie ik dus bijna door de bomen het bos niet meer  :-\ wat zit er veel verschil tussen die krengen zeg.

Welke maat heb ik nou nodig? 5 mm en dan ook nog voor 12 volt, toch?

en dan natuurlijk in de gewenste kleur :D

Tuned

heb ook even zitten kijken maar op de duitse site maakt die kerel tussen de led een weestand voor de raambediening maar niet voor zijn tacho, moet dat hier dan ook tussen if nie, had ledjes in de deur panelen zitten maar waren ookgewoon de linkse ledjes zonder weerstand

engl

#52
Ik hen een ph1 en ik heb blauwe tellers!!!!!!! :D
Ik heb het zelf gedaan ;D
en zonder plexiglas :o
en als enige van nederland! :)
en dat ziet er vet uit!!!!!!! goeiendag! 8)
met blauwe lc'd en klok!? ;)
en oranje wijzers!! >:D


heeeej wie is hier nu helemaal de man? O0


nou ff zonder gein
het is dus erg goed te doen en ik zal wel vandaag of morgen ff foto's maken!
ik heb ook foto's gemaakt hoe ik het heb gedaan en welke spullen je nodig hebt,
met een kleine beschijving. jammer wel dat in eens iedereen dat dan heeft!
en ga niet liggen ###ten met plexi glas want dat gaat je niet fatsoenlijk lukken!

Tuned

#53
zou wel top zijn als we kunnen zien hoehet moet natuurlijk :D en dat iedereen het heeft??

tja VW heeft het ook al een tijdje ;)
ben wel benieuwd wilde er van de week eens een start mee maken

EbOoZ

Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan. En je moet maar zo denken... er zijn nog teveel m?ganes op de wereld die het niet hebben ;)

Tuned

denk dat uiteindelijk niet meer dan 10 of 15 mensen het zullen hebben en dat ze dan never ale 15 op een event staan..
ik wil er gewoon blauwe ledjes ipv de normale lampjes in solderen, maar las op het duitsforum dat ze een plaat voor het oranje en achter het km teller print doen die via een  externvoedinkje ook blauw word zodat je blauw cijfers krijg, denk dan dat ze de orginele lampjes er uit halen of zo
maar ik wacht nog even op deze uitleg voor dat ik aan de slag ga  ;D

peterachterop


engl

Hier wat foto's ,
zoals je ziet is het nig niet helemaal netjes maar ik ben er nog aan bezig!





ThE-BaKeR

Ziet er goed uit dacht ik zo! :D

Errie


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev