Advertenties


Blauwe tellers

Gestart door Tuned, 8 april 2005, 12:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dreamer

ik ben geen dave of engl maar ik zou bij de schakelaar de draad zoeken voor aansturing van je koplampen en hem daar op aansluiten, succes en ik verheug me op fotos

JvE

Daar ben ik tot het donker werd mee bezig geweest.

Eerst werkte de tellers niet meer, erg grappig gewoon rijden maar volgens de teller 0 km/uur op 0 toeren/min.
Dat eerst verholpen.

Ik heb vervolgens de kappen van de stuurkolom losgehaald en de 2 linkerstekkers nageplozen.
Ik hield een paarse, zwarte en bruine draad over, maar of mijn gereedschap werkte niet of ik heb in het begin al een fout gemaakt. Op geen van de drie succes  :neen:

En om op goed geluk maar een draad door te knippen zie ik niet zitten.
Foto's volgen als alles werkt  !-!

Tuned

wat dacht je van de verlichting van je klok ;)
deze gaat helder branden zodra je je lampen aan zet, dus krijgt deze ook alleen stroom als je bijv. je stadslichten opzet, daar heb ik hem opgezet. !-!

JvE

Niet aan gedacht  l-....Thanks, morgen weer verder  _o_ _o_

dreamer

aansluiten voor het licht gelukt? begin nieuwsgierig te worden

JvE

Spanningszoeker blijkt kaduuk 8)7, van het weekend kan ik de verlichting dus pas afmaken
Verder is de verlichting van de naalden opgehouden met branden, maar dat vind ik niet erg.
Ik denk dat het strakker staat zonder de oranje gloed op de achtergrond.
De controlelampjes, richtingaanwijzers etc. doen het wel weer. Dat vind ik nu even het voornaamste. Foto's volgen aankomend weekend  !-!

Tec.X

lol waneer is het bij jou volgend weekend ???

rambodave

Haha.. zeg dat wel! Ik 8 pagina's vol spanning aan het kijken en lezen tot de climax.................
Hoop dat deze nog komt.

Groeten

cabriolet

had me dashbord leeg gehaald maar nu zag ik dat het idd normale bolletjes zijn die erin zitten maar dat door een oranje kapjes alles oranje word kan ik dit weghalen ofzo dat ik gewoon blauwe bolletjes of ledjes erin maak

JvE

Auto staat te koop, maak donderdag (na APK keuring) nieuwe foto's.
Interieur komt er dan ook op te staan.

Dus het blijft volgende weekend (ook 1 jaar na dato  8)7 )

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev