Advertenties


Blauwe tellers

Gestart door Tuned, 8 april 2005, 12:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Tuned

http://213.133.123.93/megane/index.php?board=23;action=display;threadid=16756

:D

dit is dan voor de orginele zwart met witte teller, denk persoonlijk dat als je de lampjes voor de naald (als dat kan)rood maakt het nog mooier word..


peterachterop

Ziet er strak uit maar zitten er in een ph2 ook van die pleksiglazen stukken waar het licht door schijnt.
Heb in mijn ph 1 ooit die dingen nagemaakt van helder pleksiglas alleen was het resultaat niet echt denderend.

Is nu weer terug gebracht in de originele kleur.
Die plasma platen zijn trouwens ook erg mooi maar ook weer alleen voor ph 2.

Tuned

als ik alles goed begrepen heb zat daar wel plastiek maar nu nie meer..
ook zijner achte ledjes in gesoldeerd en geen vervangende blauwe lampjes

hier nog iets van die kerel :




met ledjes dus  ;D

wess

die raam knoppen zijn niet zo moeilijk. heb zelf al ff bekeken.  :D

Tuned

teller schijnt wel weer moeilijker te zijn maar ja probeer wel wat volgend weekend, schijnt dat bij de fase 2 al ledjes zitten ofzo..



Robin

ziet er strak uit , wou dit ook al gaan doen en dit is een goede beschrijving van hoe te werk te gaan.
Word bij mij geen blauw met rood (beetje teveel VW) word blauw met ... een andere mooie kleur maar weet nog niet wat.
heb alleen wel een ph 1 dus word ff knutselen denk ik.

M.V.G

peterachterop

Robin dat wordt het dan zeker.

Ik heb het ooit helemaal nagemaakt van helder pleksiglas maar heb het weer terug gedaan naar t oude.


Robin

Om maar weer even een oud topic op te ratelen.

Ik ben gisteren van 1900 tot 2400 bezig geweest met een soldeerbout maar inmiddels is er al het een en ander blauw.

* begonnen met : de knopjes van de electrische ramen. (redelijk makkelijk als je kan solderen)
* iets moeilijker : Het klokje en de lampjes van je gordel en deuren (is wat lastiger maar zeker te doen met wat gezond verstand)

Dit is nu allemaal naar m'n zin , nu rest nog :
* tellerunit
* ventilatie unit
* knopjes van alarmlicht en achter blower (voor de coupe rijders achterruit verwarming)

Ik zal als ik klaar ben proberen een stukje te schrijven voor de FAQ

M.V.G

peterachterop


EbOoZ

Goed idee Robin om er een FAQ voor te maken 8)
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Remco_B


Robin

Ligt er maar net aan wat voor tellerunit je hebt. Bij mij gaat dit dus niet passen. (vind het persoonlijk ook niet mooi , en lijkt me ook niet prettig rijden van die fel blauwe platen in je gezicht.

Helaas nog geen foto kunnen maken in het donker , morgen ga ik weer verder met knutselen , vanavond even de radio erin gezet.

M.V.G

Tuned

ben benieuwd, miss kan ik wel wat hulp gebruiken bij het mijne, heb er nog geen tijd voor gehad :(

peterachterop

Ben benieuwd naar de pics.
Die ledjes kosten geen ruk dus waarschijnlijk heb ik wat te doen komend weekend.

Heb jij een ph 1 of 2.
Bij de 1 zit namelijk een oranje pleksiglazen uinit van het ledje naar de schijven. Bij de 2 heb je de ledjes achterop welke de platen gelijk van licht voorzien.

Robin

Ik heb een PH 1 , en ik weet inmiddels ook hoe de unit in elkaar zit. Ik heb waarschijnlijk ( even iets geprobeerd) als iets gevonden op de plexiglazen unit.

@ Dave , als het lukt bij mij , dan kunnen we natuurlijk altijd even kijken wat er te regelen valt  :D

M.V.G

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev