Advertenties


Klets maar raak DEEL 156

Gestart door Dennis Postma, 28 juni 2011, 16:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

@karin wij gaan elkaar uiteraard nog spreken ....
maar ehh mag ik wel nog stickertjes hebben als aandenken??



Dante

Does anybody else see the irony in this..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Rebecca :cry: geen krentenbollen, en geen koffie meer :cry:

Maar je blijft toch wel als clubmoeder "met je Renault Megane RS fiets" ( :x al is 't Gazzelleg) :D je hoeft alleen maar de gril, je koplamp en het stuur te verranderen want een cabrio dat is 't al, toch :D :D o-)

Roy16v

hahhahahaha wel zorgen dat je een gele gazzelleg krijgt.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roy op  5 juli 2011, 23:40:28
hahhahahaha wel zorgen dat je een gele gazzelleg krijgt.

En die zij er hóór

:x Ook voor dames te verkrijgen Y :q

Dante

Er past mooi zo'n MeganeClub sticker op de kettingkast... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy16v

En nog dikke velgen ook !

27 inch? :P

Roy (Coup a One)

En natuurlijk een kratje v/d krentenbollen en de koffie "altijd belangerijk voor meting's" 8) ;)

Roy16v


Rebecca Fontijn

@DanteG je heb ook inderdaad helemaal gelijk het is best ironisch maar wat ik voor een nieuw dak neer moet tellen en wat de auto nog waard is ligt gelijk en ik rij gewoon te weinig ....
wie weet doe ik er een ander er een plezier mee

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rebecca Fontijn op  6 juli 2011, 07:19:00
@DanteG je heb ook inderdaad helemaal gelijk het is best ironisch maar wat ik voor een nieuw dak neer moet tellen en wat de auto nog waard is ligt gelijk en ik rij gewoon te weinig ....
wie weet doe ik er een ander er een plezier mee

Rebecca zou een 2e hands dak niet iets kunnen zijn (b.v. van de sloop of dergelijke) :?

Dante

Citaat van: Rebecca Fontijn op  6 juli 2011, 07:19:00
@DanteG je heb ook inderdaad helemaal gelijk het is best ironisch maar wat ik voor een nieuw dak neer moet tellen en wat de auto nog waard is ligt gelijk en ik rij gewoon te weinig .... wie weet doe ik er een ander er een plezier mee
Ik weet niet wat zo'n dak zou moeten kosten, maar ik kan me wel voorstellen dat het erg dicht in de buurt komt van een economisch total-loss...

Citaat van: Coup a One op  6 juli 2011, 08:09:31
Rebecca zou een 2e hands dak niet iets kunnen zijn (b.v. van de sloop of dergelijke) :?
Al enkele sloperijen in Den Haag bezocht, maar weinig cabrio's gezien tijdens m'n speurtocht naar onderdelen...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

meganedennis

Mensen,

Ik moet jullie helaas mededelen dat mijn megane verkocht is, en ik nu de trotse eigenaar ben van een alfa romeo 147 2.0 16v selespeed!
Dus ik zal helaas ook niet meer zo actief zijn op dit forum.
Bedankt voor alle fijne en handige topics, en miss tot ergens op een meeting!

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: DanteG op  6 juli 2011, 08:17:02
Ik weet niet wat zo'n dak zou moeten kosten, maar ik kan me wel voorstellen dat het erg dicht in de buurt komt van een economisch total-loss...
Al enkele sloperijen in Den Haag bezocht, maar weinig cabrio's gezien tijdens m'n speurtocht naar onderdelen...

Als je op een sloop een redelijk dakje kan vinden hoeft het niet TL te zijn. De cabrio's zijn best geliefd, en hebben redelijke waarde daarom. Vooral de Ph1 modellen :P Maja... ik begrijp je keuze opzich wel Rebecca, als je er maar een paar km per week mee maakt kost ie je meer als je ervoor terugkrijgt (en geen bijdehandse opmerkingen: dat is altijd zo :P Jullie begrijpen me vast wel :P lol :D).
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: meganedennis op  6 juli 2011, 09:00:10
Mensen,

Ik moet jullie helaas mededelen dat mijn megane verkocht is, en ik nu de trotse eigenaar ben van een alfa romeo 147 2.0 16v selespeed!
Dus ik zal helaas ook niet meer zo actief zijn op dit forum.
Bedankt voor alle fijne en handige topics, en miss tot ergens op een meeting!


Succes met je Alfa !-! 147 is een knap modelletje. Mag ik wel vragen om welke reden een Alfa? Gezien het feit dat ze best zwaar zijn voor hun omvang.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev